Neonail świętuje Dzień Mamy we współpracy z marką Ania Kruk

Neonail świętuje Dzień Mamy we współpracy z marką Ania Kruk

Mama – najtrudniejszy i zarazem najpiękniejszy zawód świata. Dlatego Dzień Mamy jest celebrowany w różnych zakątkach globu. Tegoroczne święto w Polsce uświetni współpraca marki NEONAIL z biżuterią ANIA KRUK.

„Moda to deklaracja Twojej własnej wolności” - mawiała Anna Dello Russo. A w końcu dodatki stanowią jej nieodłączny element. Jak wyglądają szczegóły tej kooperacji? 

Wyjątkowe święto wyjątkowej miłości

W Polsce Dzień Mamy świętujemy od 1914 roku. Jego historia jest jednak znacznie dłuższa, sięga bowiem starożytności. Dziś w wielu krajach jest to święto ruchome, a w niektórych nawet zostało uznane jako narodowe. Od początku to jednak był, i nadal pozostaje, wyraz uznania dla wszystkich mam. Takie są również wspólne działania marki NEONAIL, przedstawiciela branży beauty oraz ANIA KRUK.    

2 tys. bransoletek ANIA KRUK na Dzień Mamy

Obydwie marki wywodzą się z Polski, obydwie są również owocem rodzinnej współpracy. Dziś łączą swoje siły, aby oddać cześć wszystkim niestrudzonym Mamom. Efektem wspólnych działań jest akcja promocyjna obydwu marek. 2 tys. bransoletek marki ANIA KRUK trafi zarówno do kanałów sprzedażowych NEONAIL online, jak również do punktów w centrach handlowych. Filozofia marki ANIA KRUK opiera się na starannie selekcjonowanych wzorach oraz krótkich seriach poszczególnych elementów biżuterii. Dlatego możliwość zakupu bransoletki za 1 zł przy zakupie produktów NEONAIL za minimum 169 zł stanowi kuszącą propozycją na prezent. Współpracę podkreślą również materiały promocyjne z wykorzystaniem zdjęć, które powstały specjalnie na tę okazję.

Nie zabraknie też informacji w magazynie „Wysokie Obcasy”, który zaplanował cykl „Mama, mamusia, matka, mamcia”. Głos będą w nim zabierać kobiety, które piastują na co dzień rolę mamy, tłem będą akcje konkursowe z nagrodami, które ufundują obydwie marki.

Wsparcie ze strony influencerek

Mawiamy, że nic nie dzieje się bez przyczyny, ale dziś zdecydowanie nic nie dzieje się bez udziału social mediów. Na Instagramie zostanie przeprowadzony konkurs współdzielony przez obydwie marki. Dodatkowo akcje wesprą influencerki: Dominika Brudny (@domsli22) oraz Joanna Banaszewska (@jbanaszewska), a także działająca na Tik Toku Kamila Bilska (@to_sie_nie_dzieje).

Detale, które dają poczucie piękna

„W biżuterii nie ma nic rewolucyjnego. Rewolucyjne jest to, jak ją nosimy” - podkreślał Alessandro Michele. Wyrazisty manicure w połączeniu z ładną bransoletką sprawia, że kobiece dłonie nabierają szyku, stylu oraz wyrafinowania. Cieszą oczy, wyrażają osobowość noszącej je kobiety, pozwalają poczuć się piękną i atrakcyjną. Mamy zasługują na najlepsze!

# Newsy producenci
loki joanna