Marka OnlyBio z najmocniejszym kontem na Tik Toku

Marka OnlyBio z najmocniejszym kontem na Tik Toku

OnlyBio.life zaledwie rok temu, jako jedna z pierwszych marek kosmetycznych, zadebiutowała na TikToku - najczęściej pobieranej aplikacji na świecie w 2020 roku.

Dzisiaj marka OnlyBio.life skupia największe grono obserwujących i posiada najsilniejszy kontent poradników beauty spośród polskich marek kosmetycznych.  

- Nasza marka dostrzegła popularność, kreowane trendy oraz silnie budowane społeczności i bardzo szybko wykorzystała tę dynamicznie rozwijającą się platformę. TikTok to nie tylko kreatywne tutoriale i wiralowa muzyka, ale miejsce, gdzie współczesna młodzież poszukuje wiarygodnych treści, relacji i idoli. Aplikacja angażuje nie tylko tych najmłodszych, bo z aplikacji korzysta coraz to więcej osób w wieku 25+ i od kilku miesięcy obserwujemy ich ciągły wzrost. TikTok OnlyBio.life przekroczył 100 tys. obserwujących i wciąż się poszerza. Nasz  największy sukces na platformie TikTok to przeprowadzona kampania #OnlyBalance, która uzyskała ponad 500 mln wyświetleń. W ciągu 7 ostatnich dni nasz kanał odwiedziło 5 550 525 użytkowników, a w ciągu 28 ostatnich dni 13 913 939. Ciągły wzrost zaangażowania odbiorców zauważamy po rosnącej liczbie komentarzy i udostępnień filmików - mówi Marcin Pawlikowski, prezes zarządu OnlyBio.life

Na kanale OnlyBio.life obserwujący każdego dnia poznają tajniki świadomej i naturalnej pielęgnacji. Informowani są o premierach nowości marki a także znajdują porady jak stosować poszczególne serie kosmetyków, w jaki sposób je łączyć, by uzyskać najlepsze efekty pielęgnacyjne. Jeśli chcecie obserwować dalszy rozwój marki i kolejną porcję materiałów, które OnlyBio przygotowało, wystarczy obserwować profil-  tiktok.com/@onlybio.life 

# Newsy producenci
 reklama