Akcja Resibo: Zdjęcia na Dzień Mamy

Akcja Resibo: Zdjęcia na Dzień Mamy

Z okazji Dnia Matki Resibo zaskoczyło wyjątkową akcją w warszawskim Parku Szczęśliwickim, organizując niespodziewane sesje zdjęciowe dla mam z dziećmi.

- Bardzo często to właśnie mamy pełnią rolę archiwistów rodzinnych chwil, często dokumentując życie swoich dzieci, partnerów i innych bliskich. Niestety, same zwykle pozostają poza kadrem. Ta niewidzialność w rodzinnych albumach zainspirowała nas do działania - wyjaśnia Małgorzata Jakimowicz, marketing manager Resibo i mama sześciolatka. Drukowane na miejscu zdjęcie było prezentem dla mam, a ponieważ cała akcja odbywała się w pełnym słońcu, obdarowane kobiety otrzymywały również flagowy produkt marki z SPF – Ready To Wear 365. Każdej z obdarowanych kobiet organizatorzy akcji proponowali wykonanie kilku dodatkowych zdjęć. W ten sposób powstały wzruszające kadry dzieci wtulonych w mamy.

Z perspektywy mam

- Niejednokrotnie my – mamy fotografujemy swoje pociechy, a zapominamy o sobie! Wspólne zdjęcia to pamiątka i cudowne wspomnienia. Dziękuję, że mogłam doświadczyć radości, która widnieje na wspólnej fotografii - powiedziała Wiktoria, jedna z mam uczestniczących w akcji. - Z uśmiechem na ustach nieznajoma pani wręczyła mi pudełko niespodziankę z kremem z filtrem SPF oraz… wywołanym zdjęciem moim i córki podczas zabawy! Jakież było moje zdziwienie i przeogromne szczęście. Resibo zrobiło mi tą sesją dzień - opowiada Aleksandra. - Zdjęcia są przepiękne i niesamowite jest to, że zrobione na szybko i tak spontanicznie, wyszły cudownie. Jestem zachwycona - to entuzjastyczna opinia Magdaleny. - Poczułam się w pewnym sensie doceniona jako matka, a upominek w postaci kremu z filtrem również mnie ucieszył - mówi Edyta.

Róbmy mamom zdjęcia!

Resibo to marka założona 10 lat temu przez Ewelinę Kwit-Betlej – mamę dwójki dzieci – dla której wielowymiarowe wspieranie kobiet było jednym z głównych założeń przy budowaniu biznesu. Pomysł na akcję ze zdjęciami dla mam zrodził się przy okazji dzielenia się doświadczeniami i spostrzeżeniami zespołu zarządzającego przez Ewelinę, który w ogromnej części składa się z kobiet i mam.

# Newsy producenci
 reklama