Łatwogang we współpracy z Schwarzkopf LIVE bije Rekord Guinnessa

Łatwogang we współpracy z Schwarzkopf LIVE bije Rekord Guinnessa

Łatwogang to influencer, który zyskał popularność, podejmując szalone wyzwania. Przed nim kolejne - marka Schwarzkopf LIVE postawiła przed nim zadanie pobicia Rekordu Guinnessa w liczbie pofarbowanych włosów w ciągu 8 godzin.

Próby podejmie się już 10 sierpnia w Warszawie.

Łatwogang jest znany ze swojego zamiłowania do szalonych wyzwań, m. in. za namową znajomego poleciał do Afryki i przejechał 160 kilometrów na pożyczonym rowerze. Przed wjazdem do Warszawy zakupił bilbord z napisem „Witamy w Bydgoszczy”. Udało mu się również uzyskać największą liczbę lajków w Polsce na Instagramie. 

Aktualny rekord należy do Chińczyków

221 osób – tyle wynosi obecnie GUINNESS WORLD RECORDS w liczbie pofarbowanych włosów w ciągu 8 godzin (Most heads of hair dyed by a team in eight hours). To nowy rekord, bo został pobity dopiero 21 lipca 2024 roku w Chinach. Wcześniej, latem 2023 roku, jako pierwsi ustanowili go fani jednej z drużyn bejsbolowych w amerykańskim Portoryko (192 pofarbowane osoby). Poprzeczkę jeszcze wyżej zawiesić chce marka Schwarzkopf LIVE, która o pomoc w wykonaniu zadania poprosiła Łatwoganga.

Influencer, który występuje w sieci wyłącznie pod pseudonimem (jego prawdziwa tożsamość pozostaje tajemnicą), specjalizuje się w realizacji ciekawych, a zarazem wyjątkowo szalonych i trudnych wyzwań. Sympatię widzów zaskarbił sobie, nie tylko nagrywając jedyne w swoim rodzaju treści, ale także nawiązując bliską relację z fanami. To oni wymyślają mu kolejenje zadania do wykonania. 

Kampania z nutą szaleństwa

Dzięki Schwarzkopf LIVE, Łatwogang może wnieść współpracę z widzami na wyższy poziom, bo bez ich pomocy nie uda się pobić rekordu. Nie obyłoby się bez zwariowanego akcentu – uczestnicy próby bicia GUINNESS WORLD RECORDS będą farbować włosy na szalone kolory, jak czerwony, niebieski, różowy czy fioletowy. Akcja jest elementem kampanii „Szalej jak nikt inny”.

Schwarzkopf LIVE poprzez swoje produkty chce zachęcać młodych ludzi do odważnego wyrażania siebie, przyjmowania w życiu otwartej postawy i pozytywnego nastawienia do świata. To marka o dobrych emocjach i dużej dynamice. Poprzez współpracę z młodym, znanym influencerem marka Schwarzkopf LIVE chce poszerzać grupę odbiorców i zachęcać do wakacyjnego szaleństwa z kolorami włosów. Kiedy, jak nie w wakacje? – powiedział Gracjan Duda, brand manager marki Schwarzkopf LIVE.

Próba pobicia rekordu odbędzie się 10 sierpnia w przestrzeni Loft44 w Warszawie. Aby wziąć w niej udział należy zarejestrować się na stronie www.jakniktinny.pl. To bardzo istotne, bo nie każdy może zakwalifikować się do udziału w akcji – organizatorzy zapraszają przede wszystkim osoby z jasnymi odcieniami włosów o długości do ramion, by jak najbardziej przybliżyć się do osiągnięcia założonego rezultatu.

W akcji nie chodzi tylko o farbowanie włosów, ale także o dobrą zabawę i spotkanie z ulubionym influencerem. Goście będą mogli skorzystać z wielu dodatkowych atrakcji przygotowanych przez organizatorów.

# Newsy producenci
 reklama