LOréal łączy siły z Luwrem przy wystawie inspirowanej pięknem

L'Oréal łączy siły z Luwrem przy wystawie inspirowanej pięknem

Wystawa „De Toutes Beautés” w Paryżu we Francji ma na celu opowiedzenie historii piękna poprzez sztukę. Ekspozycja opowiada ponad 10 000 lat historii  na podstawie ponad stu dzieł, które ilustrują zmieniające się na przestrzeni wieków standardy piękna.

L'Oréal otworzyło wystawę, by opowiedzieć historię piękna poprzez sztukę – od prehistorii po przyszłość. Stworzona przez Muzeum Luwr w Paryżu we Francji, we współpracy z Działem Sztuki, Kultury i Dziedzictwa Grupy L'Oréal, wystawa ma na celu ukazanie zmieniających się wyobrażeń i koncepcji dotyczących piękna kobiet i mężczyzn w sztuce.

Dzieła przedstawiają “rytuały i praktyki urodowe i kanony, a także idealizowane wizje piękna” - wynika z oświadczenia Grupy L'Oréal.

Wystawa jest połączona ze specjalnie zaprojektowaną aplikacją internetową, dostępną poprzez kod QR, która zawiera materiały pisemne i dźwiękowe uzupełniające istniejące oznakowanie muzealne.

Odwiedzający będą mogli na przykład przyjrzeć się ideałom piękna starożytnej Grecji dzięki posągowi Merkurego Richelieu lub odkryć „Śpiącą Hermafrodytę” i zgłębić koncepcję płci.

- Nasze motto, ‘tworzenie piękna, które porusza świat’, dotyczy pragnienia uczynienia piękna dostępnym dla wszystkich. Chcemy także opowiedzieć historię różnorodnej, a zarazem trwałej roli piękna od zarania dziejów -  zauważa Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny Grupy L'Oréal.

- Luwr był oczywistym wyborem dla tej współpracy, biorąc pod uwagę bogactwo i różnorodność paryskich zbiorów oraz zdolność Luwru do rzucania światła nawet na najbardziej współczesne pytania - dodaje Hieronimus.

Wystawa De Toutes Beautés została otwarta 13 listopada i będzie dostępna do 2027 roku jako część trzyletniego partnerstwa między Grupą L'Oréal a Luwrem.

Laurence des Cars, prezeska i dyrektorka Muzeum Luwr, zachęca do odwiedzenia nowej wystawy: - Zapraszamy odwiedzających do odkrywania kolekcji Luwru w nowym świetle. Wspólnie z grupą L’Oréal zaprojektowaliśmy wyjątkową podróż, która podkreśla ogromną różnorodność piękna na przestrzeni epok i kultur.

# Newsy producenci
 reklama