Khloé Kardashian zaprezentowała swój pierwszy firmowy zapach XO Khloé

Khloé Kardashian zaprezentowała swój pierwszy firmowy zapach XO Khloé

XO Khloé debiutuje w sieci luksusowych sklepów detalicznych Harrods w Wielkiej Brytanii, a 1 grudnia trafi do amerykańskiej sieci Ulta Beauty.

Marka ma w sobie pozytywny duch Khloé Kardashian, dzięki czemu ten produkt jest jej - jak dotąd - najbardziej osobistą kreacją. XO Khloé podkreśla ewolucję celebrytki jako przedsiębiorczyni, siostry i matki.

„Tworzenie tego zapachu było dla mnie wyjątkową podróżą - mówi Khloé Kardashian. - Podchodzę do każdego projektu, w który jestem zaangażowana w sposób praktyczny i chciałam, aby każdy szczegół XO Khloé wyrażał zamierzenie i celowość. Od projektu flakonu po kampanię - byłam w pełni zaangażowana w cały proces tworzenia. Jestem szczególnie dumna z zapachu. Spędziliśmy dużo czasu, aby dopracować go do perfekcji i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.”

XO Khloé to owoc wyjątkowej współpracy dwóch nagradzanych, światowej klasy perfumiarzy - Alberto Morillasa i Clémenta Gavarry'ego z Firmenich, którzy pracowali razem, aby stworzyć ten zapach.

Nowy, luksusowy zapach łączy w sobie wysoką klasę perfum rzemieślniczych z dostosowaną do przyszłościowych trendów atrakcyjnością zapachową. Uzależniający i zmysłowy, XO Khloé to kwiatowy zapach, który rozpieszcza zmysły delikatnym bukietem złożonym ze skrystalizowanych płatków róży, odrobiny praliny, seksownego piżma i miękkiego drewna.

„Khloé jest jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie - mówi Noreen Dodge, dyrektor ds. marketingu i dyrektor ds. strategii w Luxe Brands. - Wiemy, że ma moc, aby wprowadzać nowe rozwiązania do kategorii zapachów i przyspieszać jej rozwój. Kiedy wprowadzaliśmy w życie olśniewającą wizję Khloé, naszym zamiarem było dostarczenie pięknego zapachu i wciągającej, wysokiej jakości kampanii marki, która rezonuje z fanami Khloé i konsumentami na całym świecie.”.

„W Luxe Brands tworzymy marki na dłużej - mówi Tony Bajaj, dyrektor generalny Luxe Brands. - Niezmiennie od samego początku naszym celem było tworzenie wysokiej jakości zapachów, które inspirują konsumentów na całym świecie dzięki najlepszej w swojej klasie realizacji i innowacjom na najwyższym poziomie w perspektywie długoterminowej. Strategiczne i przyszłościowe podejście Khloé jest widoczne we wszystkich aspektach tej premiery. Jak dotychczas popyt jest bezprecedensowy - z niecierpliwością czekamy na pełne wprowadzenie na rynek wiosną 2025 r. i później”.

Luxe Brands stoi za sukcesem innych marek kosmetycznych, w tym niezwykle popularnych zapachów Ariany Grande.

# Newsy producenci
loki joanna