To manifest i inspiracja do tego, by niezależnie od zbliżającej się jesieni, pomimo niesprzyjających okoliczności i upływu kolejnego roku odważnie sięgać po nowe rzeczy.
Hasło “rozkwitaj” jest bardzo blisko powiązane z wartościami, które marka promuje od samego początku funkcjonowania na rynku. "Zależy nam, żeby pielęgnować kobiety na zewnątrz, ale także umacniać w nich poczucie, że mogą żyć po swojemu i samodzielnie projektować swoją rzeczywistość. Cykl “Oblicza kobiecości”, który prowadzimy na naszym blogu to zbiór historii kobiet, które zdecydowały się zawalczyć o swoje marzenia - dokładnie tak samo, jak właścicielka marki. Agnieszka porzuciła swoją wygodną pracę na etacie i zdecydowała zająć się tym, co kocha - kosmetykami." - skomentowała Weronika Kwiatkowska, brand manager marki Polemika.
Nowa kampania wizerunkowa powstała w wyjątkowym miejscu - Ogrodzie Botanicznym PAN w Powsinie. Lokalizacja nie została wybrana przypadkowo. Głęboka zieleń znalazła się na nowych opakowaniach kosmetyków marki Polemika, a teraz króluje na zdjęciach z nowej sesji. W projekcie wzięła udział modelka - seniorka. To także jasny komunikat, który wysyła marka - "wychodzimy naprzeciw potrzebom kobiet w każdym wieku". Jest to również krok w stronę przebudowywania komunikacji marki skierowanej do silver generation.
Efekty nowej sesji można zobaczyć na kanałach społecznościowych marki - Facebooku, Instagramie, TikToku oraz Linkedinie. W kolejnych dniach odbędzie się także premiera filmu, który jest kolejnym etapem wdrażania kampanii.