Joanna zmienia logo, ale odmiana w marce jest głębsza
Joanna zmienia logo, ale odmiana w marce jest głębsza

W firmie Joanna w ostatnim czasie zaszło sporo. Odmieniły one markę tak bardzo, że po raz drugi w czterdziestoletniej historii Joanny firma postanowiła wprowadzić nowe logo.

Będzie proste i przejrzyste, jak składy nowych produktów. A jednocześnie nowoczesne i dynamiczne, jak zmiany, które zachodzą w marce.

Nowe logo nie jest ukoronowaniem proekologicznych działań. To raczej symbol nowego kierunku, w którym konsekwentnie firma chce podążać.

Kluczowe zmiany

Ograniczenie ilości plastiku

Do tej pory wyprodukowano około 8,3 miliarda ton plastiku. To tyle, ile waży miliard słoni. Połowa plastiku, jaki kiedykolwiek wytworzono, powstała w ciągu ostatnich 15 lat. W 2020 roku Joanna zmniejszyła zużycie plastiku o 4% oraz zrezygnowała z używania wszelkich nieekologicznych materiałów. Odmienione butelki są przyjazne recyklingowi, a ich budowa umożliwia zużycie produktu do ostatniej kropli. Do tego firma zmniejszyła etykiety i zrezygnowała z opakowań w ciemnych kolorach, które utrudniają recykling.

Wege trend

Raporty światowych organizacji wyraźnie podkreślają, że dieta oparta na roślinach i eliminacja hodowli przemysłowej zwierząt jest jednym z ratunków dla naszej planety. Zmiany idą w dobrym kierunku, bo już 1 mln Polaków to wegetarianie i weganie, natomiast aż 2 mln planuje przejść na taką dietę i styl życia w najbliższym czasie. Joanna dołącza do tego grona!

W tym roku w drogeriach pojawiły się produkty do depilacji twarzy i ciała Sensual Vegan, czyli pierwsza wegańska linia Joanny. Plastry wykonane są w 100% ze składników naturalnych, a ich włóknina jest w pełni biodegradowalna.

Wszystkie kosmetyki posiadają certyfikat Viva! przyznawany przez Fundację Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva! tylko tym produktom, które nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego i odzwierzęcego (dotyczy to zarówno surowców, procesu produkcji, jak i produktu finalnego). Certyfikat jest gwarancją, że kosmetyk nie był testowany na zwierzętach, a zawarte w nim substancje roślinne nie pochodzą z upraw modyfikowanych genetycznie.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego niebawem w drogeriach pojawi się kolejna nowa wegańska seria kosmetyków z certyfikatem Viva! tym razem do pielęgnacji włosów.

Tworzą ją trzy linie: nawilżająca do włosów normalnych i suchych, regenerująca do włosów porowatych i zniszczonych oraz oczyszczająca do włosów przetłuszczających się. Receptury produktów Vegan są proste, zawierają minimalną ilość składników, z których 97,5% jest pochodzenia naturalnego. Dlaczego nie 100%? Bo równie ważne, jak troska o środowisko, jest dla matki bezpieczeństwo produktów, dlatego 2,5% to składniki chroniące kosmetyk przed utratą jakości.

Promocja naturalnego stylu i minimalizmu

Nowoczesna gama Styling Effect kreuje bardzo naturalne stylizacje włosów. Zastosowano w niej innowacyjne składniki, które podkreślają naturalne piękno i dynamikę włosów. To nie wszystko. Nowości Styling Effect to także połączenie pielęgnacji i stylizacji włosów, dzięki czemu można zminimalizować ilość kupowanych i używanych kosmetyków. Dla środowiska mniej znaczy więcej.

Nawigacja na dobry skład

Firma używa surowców pochodzących wyłącznie od certyfikowanych dostawców i tworzymy z nich proste, przejrzyste i skuteczne receptury, których bezpieczeństwo potwierdzają testy dermatologiczne. Na etapie produkcji kosmetyków konsekwentnie redukowany jest ślad węglowy i emisja CO2.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Senelle Cosmetics: Specjalista ds. marketingu - Content Manager Mokosh Cosmetics: Specjalista ds. Marketingu i PR Kire Skin - Export Manager Nitai - Specjalista/ka ds. Kluczowych Klientów Auchan - Kupiec - Kosmetyki i Drogeria Oferta pracy: Brand Manager - Natura Siberica Oferta pracy: Brand Manager - Phytopharm Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży eksportowej - Veoli Botanica Oferta pracy: Marketing Manager - Paese Technolog produkcji kosmetyków Oferta pracy: MPS International Sp. z o.o. - Technolog TECHNOLOG, SPECJALISTA ds. BADAWCZO ROZWOJOWYCH Indigo - Asystent Laboratorium R&D Grafton - Analityk Zakupów Veoli Botanica - Kosmetolog - Doradca Klienta Oferta pracy: MPS International - Technolog Oferta pracy: Nova Group - Regionalny Koordynator Sprzedaży Lidl - Ekspert ds. Zakupów (kosmetyki) Stea - Brand Manager Hebe - Specjalista ds. rozwoju jakości produktów marki własnej Saraya Poland - Technolog Kosmetyków Phenicoptere - Global Sales Manager Veoli Botanica - Export Manager Legendary Europe - Specjalista ds. eksportu i private label Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager