Joanna zmienia logo, ale odmiana w marce jest głębsza
Joanna zmienia logo, ale odmiana w marce jest głębsza

W firmie Joanna w ostatnim czasie zaszło sporo. Odmieniły one markę tak bardzo, że po raz drugi w czterdziestoletniej historii Joanny firma postanowiła wprowadzić nowe logo.

Będzie proste i przejrzyste, jak składy nowych produktów. A jednocześnie nowoczesne i dynamiczne, jak zmiany, które zachodzą w marce.

Nowe logo nie jest ukoronowaniem proekologicznych działań. To raczej symbol nowego kierunku, w którym konsekwentnie firma chce podążać.

Kluczowe zmiany

Ograniczenie ilości plastiku

Do tej pory wyprodukowano około 8,3 miliarda ton plastiku. To tyle, ile waży miliard słoni. Połowa plastiku, jaki kiedykolwiek wytworzono, powstała w ciągu ostatnich 15 lat. W 2020 roku Joanna zmniejszyła zużycie plastiku o 4% oraz zrezygnowała z używania wszelkich nieekologicznych materiałów. Odmienione butelki są przyjazne recyklingowi, a ich budowa umożliwia zużycie produktu do ostatniej kropli. Do tego firma zmniejszyła etykiety i zrezygnowała z opakowań w ciemnych kolorach, które utrudniają recykling.

Wege trend

Raporty światowych organizacji wyraźnie podkreślają, że dieta oparta na roślinach i eliminacja hodowli przemysłowej zwierząt jest jednym z ratunków dla naszej planety. Zmiany idą w dobrym kierunku, bo już 1 mln Polaków to wegetarianie i weganie, natomiast aż 2 mln planuje przejść na taką dietę i styl życia w najbliższym czasie. Joanna dołącza do tego grona!

W tym roku w drogeriach pojawiły się produkty do depilacji twarzy i ciała Sensual Vegan, czyli pierwsza wegańska linia Joanny. Plastry wykonane są w 100% ze składników naturalnych, a ich włóknina jest w pełni biodegradowalna.

Wszystkie kosmetyki posiadają certyfikat Viva! przyznawany przez Fundację Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva! tylko tym produktom, które nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego i odzwierzęcego (dotyczy to zarówno surowców, procesu produkcji, jak i produktu finalnego). Certyfikat jest gwarancją, że kosmetyk nie był testowany na zwierzętach, a zawarte w nim substancje roślinne nie pochodzą z upraw modyfikowanych genetycznie.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego niebawem w drogeriach pojawi się kolejna nowa wegańska seria kosmetyków z certyfikatem Viva! tym razem do pielęgnacji włosów.

Tworzą ją trzy linie: nawilżająca do włosów normalnych i suchych, regenerująca do włosów porowatych i zniszczonych oraz oczyszczająca do włosów przetłuszczających się. Receptury produktów Vegan są proste, zawierają minimalną ilość składników, z których 97,5% jest pochodzenia naturalnego. Dlaczego nie 100%? Bo równie ważne, jak troska o środowisko, jest dla matki bezpieczeństwo produktów, dlatego 2,5% to składniki chroniące kosmetyk przed utratą jakości.

Promocja naturalnego stylu i minimalizmu

Nowoczesna gama Styling Effect kreuje bardzo naturalne stylizacje włosów. Zastosowano w niej innowacyjne składniki, które podkreślają naturalne piękno i dynamikę włosów. To nie wszystko. Nowości Styling Effect to także połączenie pielęgnacji i stylizacji włosów, dzięki czemu można zminimalizować ilość kupowanych i używanych kosmetyków. Dla środowiska mniej znaczy więcej.

Nawigacja na dobry skład

Firma używa surowców pochodzących wyłącznie od certyfikowanych dostawców i tworzymy z nich proste, przejrzyste i skuteczne receptury, których bezpieczeństwo potwierdzają testy dermatologiczne. Na etapie produkcji kosmetyków konsekwentnie redukowany jest ślad węglowy i emisja CO2.

# Newsy producenci
 reklama