W spotkaniu udział wzięli Georges de Boutiny, prezes firmy Jean Niel oraz Magdalena Bielecka i Vladimir Kretowicz, którzy od wielu lat związani są z firmą.
Magda na co dzień pracuje w Polsce, kooperując z rodzimymi firmami kosmetycznymi. Vladimir Kretowicz jest osobą, która wprowadzała firmę Jean Niel do Polski i od samego początku dba o bardzo dobre relacje biznesowe i osobiste z polskimi firmami.
Georges de Boutiny podkreślał, że Polska jest dla Jean Niel bardzo ważnym rynkiem z uwagi na jego wielkość, skalę i świetne perspektywy na przyszłość. Dodał, iż jest pod wielkim wrażeniem rozwoju polskiej produkcji kosmetycznej, co ma możliwość obserwować choćby podczas międzynarodowych targów.
Spotkanie jubileuszowe poprzedziło szkolenie dotyczące najnowszych trendów zapachowych w kosmetyce białej i perfumerii. W najbliższym czasie kierunki wyznaczają: wyszukane aromaty inspirowane kuchnią, powrót kwiatów (także w kosmetykach dla mężczyzn), komfort hygge (czyste, niemal mydlane aromaty), nurt eko (coraz mocniej stawiający na lokalność), a także poszukiwanie oryginalnych pomysłów na zapachy dla millenialsów, którzy lubią w kosmetykach element zaskoczenia i ucieczkę od banału.
Wśród gości zaproszonych przez Jean Niel do wspólnego świętowania znaleźli się przedstawiciele wielu polskich firm kosmetycznych, z którymi firma współpracuje od wielu lat.