Firma szybko przeskoczyła z fazy start-upu w skalę biznesu, który konkuruje z największymi graczami na polskim rynku.
Rynek kosmetyczny, szczególnie kategoria pielęgnacji twarzy, to w Polsce bardzo konkurencyjny obszar działalności. Konkurujemy tu zarówno z międzynarodowymi koncernami, jak też silnymi markami rodzimych producentów. Jesteśmy dumni, że udało nam się w tym czasie zdobyć zaufanie wielu konsumentek, umocnić znajomość marki Janda wśród konsumentów, a także zwiększać sprzedaż rok do roku
– mówi Jarosław Cybulski, prezes spółki.
Marka Janda kieruje swoją ofertę przede wszystkim do kobiet dojrzałych, oczekujących skutecznych produktów o działaniu anti-aging. W ciągu trzech lat działalności ofertę udało się rozbudować o 70 produktów kosmetycznych: bazy i podkłady, kosmetyki przeciwsłoneczne. Powstała również linia produktów dla mężczyzn.
Rozwijamy markę, więc wchodzimy w nowe kategorie. Taka dywersyfikacja stabilizuje biznes i pozwala nam systematycznie rosnąć
– wyjaśnia Cybulski.
Janda rozwija również eksport, koncentrując się przede wszystkim na rynkach wschodnich, gdzie polskie produkty cieszą się bardzo dobrą renomą.
Eksport to kosztowna część działalności, ale jak dla większości polskich firm kosmetycznych to szansa, by zwiększać sprzedaż. Nie musimy rosnąć skokowo. W przypadku firm z długoterminową strategią, najbardziej sprawdza się organiczny rozwój, zarówno w kraju, jak też zagranicą
– dodaje.
Uwieńczeniem 3 lat działalności marki na rynku kosmetycznym jest linia Dermoindukcja - siła szafirowego nośnika. Kluczowym składnikiem kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji cery dojrzałej kobiet jest szafirowy nośnik — składnik, który ma za zadanie dostarczyć do skóry aktywny peptyd przedłużając jego działanie dla wyraźnych efektów przemiany wyglądu skóry.