Z tej okazji zaprezentowano odnowione formuły dwóch Olejków do demakijażu. Olejek Śliwka zyskał hydrofilny składnik, który umożliwia powstawanie mlecznej emulsji, by kosmetyk łatwo spłukiwał się wodą, a formuła Olejku Krokosz dzięki dodaniu m.in. skwalanu stała się lżejsza, dzięki czemu obydwa kosmetyki dostarczają jeszcze więcej przyjemności podczas stosowania.
Urodziny często skłaniają do chwili refleksji czy podsumowań. Dla {iossi} 6 pięknych lat blisko natury wydają się dopiero początkiem, gdyż zespół na czele z Joanną Hołuj, założycielką marki, nie ustaje w realizacji marzeń. Marka konsekwentnie zmierza w kierunku tworzenia profesjonalnych, zaawansowanych formuł, które będą służyć urodzie i zdrowiu skóry jak odpowiednio dobrany zabieg w gabinecie kosmetologa, nie rezygnując przy tym z aromaterapeutycznych walorów kosmetyków i radości płynącej z rytuałów slow beauty.
- Nasza marka {iossi} tak pięknie rozkwita również ze względu na wartości, jakimi są etyka i transparentność biznesu. „Najważniejszą wartością są „bliskie relacje” - z ludźmi, środowiskiem, światem. Dbamy o zrównoważony rozwój naszej firmy, ponieważ troszczymy się o środowisko i przyszłe pokolenia. Naszym celem jest bycie najlepszą firmą kosmetyczną dla świata, a nie najlepszą firmą kosmetyczną na świecie. Wierzymy, że dobro wraca – podsumowuje Joanna Hołuj. Kolejna rocznica założenia marki i jej stabilny, owocny rozwój stanowią potwierdzenie, że uczciwy biznes jest siłą, która korzystnie wpływa na cały świat.