Markę założyły w 2021 dwie kobiety z bogatym doświadczeniem w branży kosmetycznej: Catherine Magee i Sandy Vukovic. Teraz dołącza do nich Aguilera, która będzie rzeczniczką Playground. Piosenkarka powiedziała, że chce, aby kobiety traktowały swoje seksualne dobre samopoczucie jako część samodbałości. "Kategoria ta była w dużej mierze napędzana przez model biznesowy zdominowany przez mężczyzn, z niewielką ilością produktów zaprojektowanych od początku do końca dla specyficznych dla kobiet przyjemności seksualnych i potrzeb zdrowotnych" - dodała.
Magee, której CV obejmuje starsze role marketingowe w Rodan + Fields i Bare Escentuals, opisała Aguilerę jako "idealny głos dla zwycięstwa kobiecej seksualności". Dodała, że piosenkarka zawsze z dumą podkreślała swoją seksualność i nie bała się dzielić nią z fanami poprzez muzykę. "Jako główny doradca marki Playground i współwłaścicielka, Christina ma teraz kolejną platformę, aby wzmacniać kobiety i aby w pełni nadać priorytet ich seksualnemu dobrostanowi" – podkreśla Magee.
Celebryci coraz częściej zwracają się do ambasadorów w stylu korporacyjnym, zamiast tradycyjnego formatu "twarzy". Drew Barrymore, Emma Chamberlain i Jennifer Aniston to także nazwiska na ciągle rosnącej liście znanych twarzy w kreatywnych rolach przywódczych.
„Dzięki mediom społecznościowym, odbiorcy są dziś bardzo świadomi i wiedzą, czy celebryta wprowadza produkt na rynek tylko dla pieniędzy, czy też rzeczywiście wierzy w produkt i go używa" - powiedział wcześniej w rozmowie z Cosmetics Business Jeetendr Sehdev, autorytet w dziedzinie brandingu celebrytów i autor książki "The Kim Kardashian Principle". Jego zdaniem jeśli gwiazda jest dyrektorem kreatywnym, wtedy partnerstwo jest bardziej autentyczne i ma większą szansę na sukces.