Inglot partnerem pokazu Kenzo podczas paryskiego Fashion Week

Inglot partnerem pokazu Kenzo podczas paryskiego Fashion Week

Inglot prezentuje manicure inspirowany okiem opatrzności na pokazie Kenzo podczas Paryskiego Tygodnia Mody.

Pokaz francuskiego domu mody odbył się 20 stycznia. Prezentował  kolekcję marki na sezon jesień/zima 2019. Już po raz ósmy marka Inglot we współpracy z manikiurzystką gwiazd, Naomi Yasudą, odpowiadała za nienaganny manicure modelek i modeli. Tym razem, Naomi Yasuda postawiła na koncepcję nail art z wykorzystaniem doskonale znanego miłośnikom Kenzo oka opatrzności.

Zaczerpnięty z kultury azjatyckiej symbol pojawiał się wielokrotnie w projektach Kenzo i szybko stał się atrybutem marki zarządzanej przez Humberto Leona i Carol Lim. Teraz, po kilku latach nieobecności, powrócił i dopełnił niezwykle kolorowej kolekcji, inspirowanej migracją Chińczyków do Peru.

Bazą dla paznokci w stylu Kenzo są odważne kolory – różowy, niebieski, pomarańczowy i żółty, pochodzące zarówno z „oddychającej”, jak i regularnej kolekcji Inglot. Czerń i biel pozwoliły na wykreowanie motywu oka. Doskonałym akcentem i dopełnieniem manicure'u były kryształki do zdobienia paznokci Swarovski Crystalpixie Crystals w kolorze City Chic.

Polecamy również:

Grzegorz Inglot o zagranicznej ekspansji i powiewie młodości w firmie

Wielka trójka z branży kosmetycznej wśród 100 najważniejszych postaci na 100 lat polskiej gospodarki

Inglot podpisał kontrakt reklamowy z Jennifer Lopez

# Newsy producenci
 reklama