Pokaz francuskiego domu mody odbył się 20 stycznia. Prezentował kolekcję marki na sezon jesień/zima 2019. Już po raz ósmy marka Inglot we współpracy z manikiurzystką gwiazd, Naomi Yasudą, odpowiadała za nienaganny manicure modelek i modeli. Tym razem, Naomi Yasuda postawiła na koncepcję nail art z wykorzystaniem doskonale znanego miłośnikom Kenzo oka opatrzności.
Zaczerpnięty z kultury azjatyckiej symbol pojawiał się wielokrotnie w projektach Kenzo i szybko stał się atrybutem marki zarządzanej przez Humberto Leona i Carol Lim. Teraz, po kilku latach nieobecności, powrócił i dopełnił niezwykle kolorowej kolekcji, inspirowanej migracją Chińczyków do Peru.
Bazą dla paznokci w stylu Kenzo są odważne kolory – różowy, niebieski, pomarańczowy i żółty, pochodzące zarówno z „oddychającej”, jak i regularnej kolekcji Inglot. Czerń i biel pozwoliły na wykreowanie motywu oka. Doskonałym akcentem i dopełnieniem manicure'u były kryształki do zdobienia paznokci Swarovski Crystalpixie Crystals w kolorze City Chic.
Polecamy również:
Grzegorz Inglot o zagranicznej ekspansji i powiewie młodości w firmie
Wielka trójka z branży kosmetycznej wśród 100 najważniejszych postaci na 100 lat polskiej gospodarki
Inglot podpisał kontrakt reklamowy z Jennifer Lopez