Z okazji swojego 120-lecia marka Garnier wyrusza w Polskę, żeby o skuteczności jej produktów każdy mógł przekonać się na własnej skórze (i włosach!).
Pierwszy z cyklu eventów odbył się 10 maja w Pałacu Kultury i Nauki dla wybranych gości, którzy po raz pierwszy w historii mogli wejść do budynku przez okno po specjalnie zbudowanych w tym celu schodach. Po przekroczeniu parapetu czekały na nich strefy z eksperymentami, konsultacje i innymi atrakcjami.
Dobrą zabawę Garnier przewidział jednak nie tylko dla gwiazd, influencerów i dziennikarzy. Dzień później identyczne wydarzenie w tej samej przestrzeni PKiN zaplanowano w formie otwartego eventu, podczas którego każdy mógł świętować wspólnie z marką. Na trasie Garnier jest łącznie 6 miast. W każdym z nich będzie można skorzystać z bezpłatnych badań skóry i włosów, a także wziąć udział w ekologicznych warsztatach i atrakcyjnych konkursach, aby poznać bliżej historię i zielone zobowiązania Garnier. Green On!
Garnier wyrusza w trasę, żeby inspirować do bardziej ekologicznych wyborów, które w obecnych czasach mogą wypełniać każdy obszar życia. Strefa beauty nie jest tu wyjątkiem. Kosmetyki Garnier to doskonały dowód, że zmiany nie muszą wiązać się z większymi nakładami finansowymi lub rezygnacją z dobrych i cenionych składników. Podczas każdego z wydarzeń w sześciu miastach będzie się można o tym przekonać na wielu poziomach. Udostępnione atrakcje pozwolą zagłębić się w przeróżne zagadnienia związane nie tylko z urodą, ale również ekologią.
Punkt historyczny pozwala lepiej poznać wartości, które marka reprezentuje już od 120 lat. Pomimo że ekologia to silny trend w branży beauty, to Garnier był tu zdecydowanym trendsetterem i zielone reguły wprowadził na długo przed tym, jak stało się to modne. Green On!
Punkt natury podkreśla fakt, że od samego początku marka budowała pozycję eksperta od naturalnego piękna i w tym celu czerpała z natury to, co najlepsze. Roślinne składniki pozyskiwane w sposób zrównoważony z poszanowaniem dla środowiska naturalnego stanowią większość komponentów, które trafiają do opakowań z logo Garnier. Green On!
Punkt zrównoważonego rozwoju podkreśla zielone zobowiązania marki Garnier. To właśnie w tym miejscu wybrzmiewa, że nasza przyszłość zależy od działań, które podejmujemy każdego dnia. Zielone piękno zależy od: formuł produktów, opakowań, procesów produkcji, odpowiedzialnego pozyskiwania surowców, a także walki z pierwotnym plastikiem. Green On!
Punkt zielonej nauki zwraca uwagę na nowe formuły i ich wysoką skuteczność, które jednocześnie powstają z pełnym poszanowaniem środowiska. Jest to również miejsce, w którym wybrzmiewa znaczenie biotechnologii i fermentacji. Green On!
Punkt skutecznych nowości kładzie akcent na nowe zielone formuły, które jednocześnie są tak efektywne, że wybór ekologicznego rozwiązania nie pociąga za sobą żadnych kompromisów. Wydajne i skuteczne ekokosmetyki to jedno z kluczowych zagadnień dla Garnier. Green On!
Punkt inkluzywności wskazuje, że Garnier to marka dla każdego. Nie ma znaczenia, co i jak bardzo nas dzieli, bo kosmetyki tej marki mogą nas łączyć. Jest adresowana do wszystkich, którzy szukają skutecznych produktów i tych, którzy zwracają uwagę na kwestie ekologii. Green On!
Tym, co wybrzmiewa podczas każdego wydarzenia jest fakt, że wszystkie te punkty przenikają się i są ze sobą nierozerwalnie związane, a efekty tych połączeń możemy znaleźć sięgając po dowolny kosmetyk Garnier. Green On!
Harmonogram Garnier Green On