Działania komunikacyjne i public affairs LOreal Polska i Krajów Bałtyckich wspierać będzie agencja Publicis Consultants

Działania komunikacyjne i public affairs L'Oreal Polska i Krajów Bałtyckich wspierać będzie agencja Publicis Consultants

W wyniku przeprowadzonego przetargu firma L’Oréal powierzyła agencji Publicis Consultants wsparcie w zakresie zarządzania komunikacją korporacyjną oraz działaniami public affairs w Polsce oraz w krajach bałtyckich.

Publicis Consultants wspiera L'Oréal w komunikacji korporacyjnej oraz działaniach PA, zarówno w Polsce jak i w krajach bałtyckich, pozycjonując firmę jako lidera branży beauty -tech, który opiera swoje działania na przekonaniu, że piękno jest niezbędne dla dobrostanu każdego człowieka, jest zaangażowany w wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi, środowisko i społeczeństwo, a także konsekwentnie koncentruje się na tworzeniu przyszłości piękna.

– W L’Oréal naszą misją jest demokratyzacja piękna, tak aby było dostępne dla każdego. To oznacza, że opracowując innowacje, koncentrujemy się na człowieku i jego potrzebach. Dążąc do tego, podczas wprowadzania nowych produktów i projektów kładziemy silny nacisk na zrozumienie i zaspokojenie różnorodnych potrzeb konsumentów i konsumentek. Jesteśmy skoncentrowani na budowaniu bardziej inkluzywnej i zrównoważonej przyszłości. Cieszymy się, że możemy współpracować z Publicis Consultants – to partnerstwo pozwala nam w widoczny sposób realizować naszą misję i wspólnie tworzyć piękno, które nie tylko porusza świat, ale także skutecznie komunikuje jego transformacyjną siłę – mówi Barbara Stępień, dyrektorka komunikacji korporacyjnej L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Zakres współpracy obejmuje również wsparcie w działaniach public affairs, które prowadzi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektorka public affairs L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, która w grudniu 2023 r. dołączyła do L'Oréal. Wcześniej Chmurzyńska-Brown przez 21 lat była dyrektorką generalną Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

– W miarę jak świat staje się coraz bardziej złożony, a jednocześnie bardziej wrażliwy na szybko zmieniające się realia społeczne, rolą firmy staje się zabieranie głosu w sprawach, które są ważne dla naszych interesariuszy. Konieczne jest także, abyśmy elastycznie reagowali na zmiany na świecie oraz aktywnie uczestniczyli w istotnych dyskusjach, które codziennie toczą się na poziomie lokalnym, ogólnopolskim i europejskim – dodaje Blanka Chmurzyńska-Brown.

W przeszłości agencja Publicis Consultants wspierała ekspertów i ekspertki L’Oréal projektowo między innymi podczas wydarzeń biznesowych takich jak: Forum Ekonomiczne w Karpaczu, Europejskie Forum Nowych Idei czy Impact.

– Cieszymy się, że nasza współpraca tak owocnie się rozwija i dziękujemy za zaufanie, którego przejawem jest powierzenie nam tak ważnych obszarów. L’Oréal jest nie tylko liderem branży kosmetycznej, ale też pionierem w dziedzinie technologii, które służą człowiekowi. To właśnie dzięki temu tworzą produkty i usługi o tak wysokim stopniu personalizacji i inkluzywności. W czasach dynamicznego postępu technologicznego myślę, że to wyjątkowe połączenie. Dlatego czujemy się wyróżnieni tym partnerstwem, jak również odpowiedzialni za wsparcie w tworzeniu części tej historii – komentuje Daria Tworek, managing partner w Publicis Consultants.

Obie firmy są partnerem Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, a także prowadzą współpracę dydaktyczną z uczelniami w Warszawie.

# Newsy producenci
loki joanna