Dwie zaangażowane społecznie marki łączą siły - Your Kaya i Spadiora

Dwie zaangażowane społecznie marki łączą siły - Your Kaya i Spadiora

Your KAYA, producent naturalnej pielęgnacji i środków higieny intymnej oraz Spadiora, polska marka produkująca jedwabne apaszki i dodatki, z wyjątkowymi wzorami, zaangażowanymi społecznie i środowiskowo łączą siły. 

Do każdej apaszki „Nazywaj ją jak chcesz” w tęczowej wersji kolorystycznej dodawany jest kubeczek menstruacyjny od marki Your KAYA. Założycielka marki Spadiora Marta Lech- Maciejewska bardzo chciała, aby jej klientki mogły spróbować tego jak sama mówi „gamechangera miesiączkowego”. “Wygoda i ekologia – to coś co niesamowicie doceniam w tym rozwiązaniu". Jej zdaniem, gdyby tylko 10% kobiet zrezygnowało z konwencjonalnych produktów miesiączkowych, byłby to duży oddech dla Ziemi. Obydwie marki znane są z niecodziennych współprac i nowoczesnych rozwiązań. Od dłuższego czasu pracowniczki firm mogą skorzystać z urlopu menstruacyjnego w dni, kiedy okres jest dla nich najbardziej dotkliwy.

Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie (nie tylko) osobom menstruującym produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Wierzymy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep yourkaya.pl opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach i przerzucają obowiązek pamiętania o zakupach na nas.
Marka Spadiora powstała w 2019 roku z zamiłowania Marty Lech-Maciejewskiej do apaszek, chust, gawroszek i jedwabnych akcesoriów. Spadiora to nie tylko piękne, kolorowe i nietuzinkowe wzory, ale również niezwykle ważne przesłanie kryjące się za każdym z nich. Połączenie wysokiej jakości i zaangażowanych w problemy otaczającego świata printy to coś co wyrożnia markę.
*oferta ważna do wyczerpania zapasów
# Newsy producenci
 reklama