Dorota Soszyńska od zawsze była i wciąż jest zdeterminowana oraz konsekwentna w realizacji swoich planów zawodowych oraz biznesowych celów.
Przez lata wyrobiła sobie silną markę osobistą. Cieszy się wysoką reputacją w branży kosmetycznej (i nie tylko) oraz opinią perfekcjonistki, która dobrze czuje rynkowe trendy, ma prawdziwy zmysł estetyczny i traktuje swoją pracę niezwykle serio. Wciąż jest pełna energii i pasji, by iść po więcej. I tak dzieje się niezmiennie od 40 lat, bo właśnie taki jubileusz w tym roku obchodzi firma Oceanic - najważniejszy biznesowy projekt małżeństwa Doroty i Wojciecha Soszyńskich.
– Wejść na szczyt to jedno, pozostać na nim przez lata to prawdziwe wyzwanie. Nie możemy się zatrzymać nawet na chwilę. Działamy na rynku, który nie jest TGV, jest pędzącą rakietą. I ta rakieta nieustająco przyśpiesza – tak obrazowo sytuację sektora kosmetycznego przedstawiła w jednym z wywiadów.
Wysoka pozycja Doroty Soszyńskiej wśród liderek biznesu oraz utrzymanie Oceanic w ścisłej czołówce firm kosmetycznych w Polsce są dowodem, że właściwa strategia, perspektywiczne myślenie, pracowitość i kreatywność, rozumienie potrzeb konsumentów oraz wyczucie trendów to najlepszy przepis na sukces. Właścicielka firmy Oceanic przyznaje, że entuzjazm, a przede wszystkim pasja, z którą podchodzi do codziennych wyzwań, są dla niej zupełnie naturalne, bo po prostu kocha to, co robi i każdy nowy projekt jest dla niej motywacją, by działać ambitnie i według najwyższych wypracowanych od lat standardów.