Czy ta komunikacja jest zgodna z regułami? Branżowi eksperci szkolą arbitrów KER

Czy ta komunikacja jest zgodna z regułami? Branżowi eksperci szkolą arbitrów KER

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego szkoli arbitrów Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

W czerwcu br., dzięki staraniom związku, dokument techniczny dotyczący deklaracji marketingowych, zawierający wskazówki do praktycznego stosowania kryteriów opisanych w rozporządzeniu 655/2013, został włączony do Kodeksu Etyki Reklamy.

Teraz zespół KosmetycznychPL pod kierownictwem dr Justyny Żerańskiej szkoli arbitrów oceniających branżowe przekazy reklamowe i tłumaczy, jak korzystać z nowego narzędzia, pracujemy na konkretnych przykładach. Największym zainteresowaniem cieszyły się zagadnienia związane m.in. z deklaracjami typu „paraben free”, czy rozróżnienie kosmetyków od innych produktów - tematyka "bordeline products".

Dzięki szkoleniom i warsztatom, dokument techniczny będzie pomocny nie tylko przy ocenie zgłoszonych reklam, ale także podczas regularnych przeglądów rynku. Warsztat praktyczny dla arbitrów prowadzą także: dr Ewa Starzyk, Magdalena Turowska i Marta Wiąckowska.

# Newsy producenci
 reklama