Cosmo Group nabiera prędkości. Po sukcesie w kategorii lakierów hybrydowych, Kamila i Artur Błażejewscy startują z nową marką premium kosmetyków do makijażu

Cosmo Group nabiera prędkości. Po sukcesie w kategorii lakierów hybrydowych, Kamila i Artur Błażejewscy startują z nową marką premium kosmetyków do makijażu

Perfection is simple, to idea nowej marki NEO Make Up, która oznacza, że każda kobieta może w prosty sposób wykonać perfekcyjny makijaż i podkreślić to, co w niej najpiękniejsze. Mogli przekonać się o tym zaproszeni na premierę goście, a wśród nich dziennikarze, eksperci w dziedzinie urody i piękna, znane blogerki oraz gwiazdy.

Premiera kosmetyków miała miejsce 6 września w warszawskiej Villi Foksal. Zaproszonych gości w świat profesjonalnego makijażu wprowadził make up Artist marki - Adrian Świderski. Wśród zaproszonych gości pojawiły się znane osobistości ze świata show biznesu, m.in.: Anna Dereszowska, Katarzyna Zielińska, Paulina Krupińska, Kamila Szczawińska, Karolina Malinowska i Katarzyna Glinka.

Podczas premiery nowej polskiej marki NEO Make Up została przedstawiona cała gama produktów, dzięki którym można wykonać pełny, trwały i profesjonalny makijaż samodzielnie. O wykorzystanie kosmetyków w celu osiągnięcia perfekcyjnego, wpisującego się w trendy makijażu, zadbał NEO Make Up Artist – Adrian Świderski, który podczas spotkania zaprezentował wykonanie makijażu GLOW.

Piękno jest bardzo proste, bo nie trzeba go kreować od zera – ono już jest w każdej kobiecie. NEO Make Up jest partnerem kobiecego piękna. Dzięki tym kosmetykom, każdy może wykonać profesjonalny makijaż w domu - podkreśla Adrian Świderski NEO Make Up Artist.

Kosmetyki z misją specjalną

Marka NEO Make Up powstała, aby umożliwić kobietom wyrażenie i podkreślenie własnego piękna. Nie dyktuje, jak kobiety mają wyglądać. Daje odpowiednie narzędzia, inspiracje i dzieli się wiedzą. Marka pokazuje, że każda kobieta może wykonać profesjonalny makijaż samodzielnie w domu. Wystarczy odpowiednia wiedza, inspiracja oraz właściwie dobrane produkty. Liczne rozmowy i badania fokusowe pozwoliły stworzyć kosmetyki takie, jakich dokładnie potrzebują Polki.

W ofercie polskiej marki NEO Make Up znajdziemy produkty do wykonania pełnego i trwałego makijażu: od baz, podkładów, pudrów, przez cienie do powiek, tusze do rzęs, aż po pomadki i błyszczyki. Kosmetyki zostały wzbogacone o aktywne oraz naturalne składniki i innowacyjne kompleksy, m.in. kwas hialuronowy, kompleks Omega, proteiny pszenicy. Dzięki nim skóra pozostaje nawilżona, świeża i rozświetlona. W portfolio znajdują się również produkty „hero”, czyli innowacyjne kosmetyki o wyjątkowych właściwościach. Zawarte w nich składniki aktywne mają pozytywny wpływ na cerę lub w połączeniu z innymi kosmetykami zmieniają ich funkcjonalność, pozwalając osiągnąć nowy efekt. Na przykład TOP FIX FOR MASCARA każdemu tuszowi do rzęs dodaje efektu wodoodporności, a nabłyszczasz do pomadki LIQUID SHINE FOR LIPSTICK nadaje połysku nawet najbardziej matowej pomadce.

Product managerem marki została Ilona Spychalska, która ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży kosmetycznej.

Kosmetyki NEO Make Up są dostępne w sklepie internetowym www.neomakeup.com, w także w sieci perfumerii Douglas oraz 100 najlepszych drogeriach w Polsce.

***

NEO Make Up to nowa marka producenta kosmetyków Cosmo Group, która powstała z myślą o Polkach i ich potrzebach. W ofercie NEO Make Up znajdują się kosmetyki, które zapewniają samodzielne wykonanie pełnego i profesjonalnego makijażu: od baz, podkładów, pudrów, przez cienie do powiek, tusze do rzęs, aż po pomadki i błyszczyki. Marka przekonuje, że perfection is simple, co oznacza, że każda kobieta może w prosty sposób wykonać perfekcyjny makijaż samodzielnie i podkreślić to, co w niej najpiękniejsze.

Cosmo Group w portfolio posiada również marki: NeoNail, Black Lashes, Revi Titanium Nails, MylaQ. To międzynarodowa firma kosmetyczna oferująca produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci, dłoni, stóp oraz oczu, które wyróżnia wysoka jakość, nowoczesność oraz innowacyjne rozwiązania. Kosmetyki z portfolio grupy trafiają do ponad 1000 punktów sprzedaży w Polsce, są również eksportowane do 34 krajów na całym świecie.

# Newsy producenci
 reklama