Barwa Siarkowa - nowa formuła produktów i tiktokowa kampania

Barwa Siarkowa - nowa formuła produktów i tiktokowa kampania

Barwa Siarkowa to linia, która jest na rynku od ponad 40 lat, a produkty z tej gamy uznawane są już za kultowe. W tym roku marka zmieniła zarówno formuły produktów, jak i sam wygląd linii. Jej sercem nadal pozostaje siarkowa moc. Wprowadzeniu nowej generacji produktów towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem: „You’re the one in CTRL”.

Produkty Barwa Siarkowa odpowiadające na potrzeby skóry trądzikowej i problemowej znają pokolenia. Pierwsi użytkownicy linii już dawno osiągnęli przysłowiową dojrzałość. Na przestrzeni lat słynna siarkowa moc towarzyszyła kolejnym pokoleniom nastolatków (i nie tylko). W tym roku Barwa Cosmetics zainspirowana najnowszymi osiągnięciami naukowymi w pielęgnacji skóry z niedoskonałościami stworzyła nową generację produktów.

„To ogromne wyzwanie dla marketingu i technologii. Stworzyć produkty, których receptury będą jeszcze bardziej skuteczne w walce z trądzikiem, a jednocześnie ich składy będą zgodne z trendami i potrzebami dzisiejszego pokolenia. Miesiącami pracowaliśmy w firmie nad tym, aby zaproponować formulacje pozbawione absolutnie wszystkich substancji o wątpliwej reputacji, walcząc o jeszcze lepszą skuteczność. Wzbogaciliśmy wszystkie produkty o niacynamid i cicę – dwa składniki, które w ostatnich latach szturmem podbiły rynek kosmetyczny, dzięki swoim niezwykłym właściwościom antybakteryjnym, kojącym i pielęgnującym różne rodzaje cery. Seria została poszerzona o tonik bezalkoholowy i peeling-maskę 2w1, a słynne serum siarkowe wzbogacone o kwas salicylowy” – mówi Natalia Czyrny, kierownik Działu Marketingu Barwa Cosmetics.

ZMIANY, NIE TYLKO WEWNĘTRZNE

Wraz z metamorfozą formuł marka zdecydowała się na zmianę designu, która z jednej strony nawiązuje do tradycji linii, jednak wygląd produktów stał się bardziej nowoczesny i współczesny.

„Wróciliśmy do charakterystycznych dla Barwy Siarkowej kolorów – pomarańczowego i turkusowego. Czy to rewolucja, czy ewolucja? Zdecydowanie ewolucja. Tak znaną i uwielbianą przez ponad 40 lat markę trzeba traktować z należytym jej szacunkiem, stąd decyzja o powrocie do kolorystyki znanej przed laty, jeszcze jako marka Siarkowa Moc. Zależało nam na tym, aby design był profesjonalny, wskazywał na skuteczność produktu i podkreślał jego specjalistyczne działanie, jednocześnie trafiając zarówno do osób dorosłych, które borykają się trądzikiem w wieku dojrzałym, jak i przedstawicieli pokolenia Z, czyli bezpośredniej grupy docelowej, a także do ich rodziców, którzy poszukują skutecznych produktów antytrądzikowych dla swoich dzieci” – argumentuje Natalia Czyrny. Nowe logo Barwy Siarkowej zyskało nowoczesną i minimalistyczną formę. Na opakowaniach podkreślono główny składnik – bioaktywną siarkę, a jej symbol nawiązuje do siarki w układzie pierwiastków na Tablicy Mendelejewa.

KAMPANIA, O KTÓREJ BĘDZIE GŁOŚNO W SOCIAL MEDIACH

Wprowadzeniu nowej Barwy Siarkowej towarzyszą działania, które doskonale wpisują się we współczesne trendy marketingowe. Marka do współpracy zaprosiła Natalię Skroczek – influencerkę uwielbianą przez młode pokolenie i jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy Tik Tok’a. Ukrywająca się pod nickiem @talarek02 dziewczyna może pochwalić się już ponad 2 milionami obserwujących jej konto w cieszącej się uznaniem na całym świecie aplikacji. Content Natalii ma przede wszystkim charakter humorystyczny, który wpisuje się w strategię marki, jaka zostanie zaprezentowana na przełomie 2023/2024 roku. Hasłem kampanii marketingowej jest „You’re the one in CTRL”.

„Ma ono podkreślać, że z jednej strony masz kontrolę nad trądzikiem dzięki produktom z serii Barwa Siarkowa, z drugiej – kierujesz swoim życiem i sprawiasz, że trądzik w ogóle nie ma na nie wpływu. Chcemy pokazać, że trądzik nie jest problemem, który determinuje życie i nie powinien w żaden sposób wpływać na kształtowanie poczucia własnej wartości. Należy go normalizować i walczyć o to, by był uznawany za coś absolutnie naturalnego, co dzięki stosowaniu odpowiedniej pielęgnacji można ograniczyć lub całkowicie zwalczyć, ale nie kosztem własnego samopoczucia. Pryszcze, krosty, wągry, zaskórniki, liszaje, to wszystko określenia o bardzo negatywnych skojarzeniach. Jeśli chodzi o społeczną akceptację zmian skórnych w Polsce, jesteśmy dopiero na początku drogi. To bardzo potrzebna zmiana, więc chcemy o niej głośno mówić. Zwłaszcza, że trądzik jest schorzeniem, na które cierpi na którymś etapie swojego życia większość ludzi i które w wielu przypadkach da się skutecznie wyleczyć” – podsumowuje Natalia Czyrny.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi