Bardziej zielony Garnier - naturalne zobowiązanie marki
Historia marki GARNIER od ponad 100 lat opiera się na sile składników pochodzenia naturalnego, innowacyjnych technologiach oraz skutecznych formułach. Dziś, w dobie zmieniającego się świata, marka podkreśla swoje zaangażowanie i podjęte działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego.
Marka wierzy w ideę #NATURALNIERAZEM i pod tym hasłem zorganizowała specjalne spotkanie prasowe.
#NATURALNIERAZEM to idea wyrażająca przede wszystkim niezwykłą synergię składników pochodzenia naturalnego i skuteczności formuł produktów marki Garnier. Marka docenia również naturalną potrzebę bliskich relacji, siłę przyjaźni i radości bycia razem, co wyraża poprzez dobór ambasadorów swoich produktów.
5 czerwca 2019 roku w Centrum Praskim Koneser odbyła się konferencja prasowa pod hasłem #NATURALNIERAZEM. Tematem przewodnim wydarzenia była trwająca już transformacja marki oparta na trzech fundamentach: innowacyjności pod kątem naturalności produktów, zrównoważonym pozyskiwaniu składników oraz ochronie środowiska.
Spotkanie było też znakomitą okazją do przedstawienia ambasadorek Garnier: Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz, które są twarzami linii farb Garnier Color Naturals, a od czerwca tego roku również żelu nawilżającego Hyaluronic Aloe Jelly.
Gości oficjalnie przywitali przedstawiciele marki Garnier: Katarzyna Chaber-Osińska (Communication Director), Sylwia Rosik (Marketing Director Skin Care) oraz Rafał Szablicki (Marketing Director Haircare and Haircolor), by następnie odkryć przed zaproszonymi gośćmi – mediami i influencerami – świat Garnier. marki, która teraz będzie sygnować każdy produkt dopiskiem #naturalnie.
#NaturalnieRazem w strefach tematycznych
Na poczet wydarzenia marka zbudowała ZIELONY ŚWIAT GARNIER w pełni stworzony z materiałów z recyklingu i ponownie nadających się do przetworzenia. Wyjątkowa przestrzeń, oddająca ideę transformacji marki, składała się z 7 stref tematycznych. Każda z nich pozwalała nie tylko poznać, ale i poczuć na własnej skórze wyjątkowe formuły i bogactwo składników naturalnych, jak również dowiedzieć się o szczegółach programów zrównoważonego rozwoju i działaniach GARNIER na poczet ochrony środowiska.
Wydarzenie podzielono na 7 stref tematycznych:
- GARNIER Hyaluronic Aloe Jelly, prezentującą koncepcję najnowszej linii pielęgnacyjnej – lekkiego żelu nawilżającego opartego na wyjątkowym połączeniu organicznego aloesu i kwasu hialuronowego, stanowiących sekret wyjątkowego nawilżenia.
- GARNIER Color Naturals, strefę koloryzacji. Obie strefy łączyła obecność ambasadorek tych linii: Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz.
- GARNIER Botanic Therapy, w której zaproszeni Goście oddawali się przyjemności przyrządzania śniadania na bazie głównych składników linii Botanic Therapy Mleczko kokosowe i Makadamia.
- GARNIER Bio, strefę prezentującą najnowszą koncepcję produktów BIO na bazie sześciu precyzyjnie dobranych roślin. Linia BIO powstała
- z pełnym poszanowaniem procesu pozyskiwania surowców obejmującym etap ich ekstrakcji i obróbki technologicznej. Strefa BIO była również strefą sztuki, pachnącą lawendą, ze spersonalizowanymi portretami dla każdego z gości.
- GARNIER Hair Food Aloe Vera, strefę wyjątkowych konsystencji i zapachów dla głodnych włosów, w której dziennikarze i blogerzy ćwiczyli umiejętności zręcznościowe, wyławiając swoje ulubione smaki Hair Food.
- STREFĘ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWÓJU – poświęconą naturalnym składnikom pozyskiwanym w ramach Programu Zrównoważonego Rozwoju Garnier. Goście mogli dotknąć i powąchać każdy ze składników w jego naturalnej formie oraz dowiedzieć się skąd pochodzą. Program Zrównoważonego Rozwoju obejmuje ochronę nie tylko samych składników (ich naturalnego występowania), ale również wsparcie lokalnych społeczności zaangażowanych w ich uprawę i pozyskiwanie.
- STREFĘ ZIELONEJ FABRYKI, w której dziennikarze mogli porozmawiać z przedstawicielami podwarszawskiej fabryki L'Oréal Warsaw Plant na temat zrównoważonej produkcji oraz zielonych celów. Polska Fabryka będąc największą fabryką L’Oréal na Świecie pod względem produkcji ilościowej oraz jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie i ekologicznie, zaprezentowała gościom swoje osiągnięcia z zakresu redukcji zużycia wody, ograniczenia zużycia energii i emisji CO2, jak również politykę odpadów, na bazie której, od 2001 roku, 100% odpadów z fabryki dostaje nowe życie.
# Newsy producenci