Amkiri pozyskało dużego inwestora i chce rozwijać sprzedaż na trzech kontynentach

Amkiri pozyskało dużego inwestora i chce rozwijać sprzedaż na trzech kontynentach

Amkiri, kosmetyczna marka z pionierskim "wizualnym zapachem", pozyskała 3 mln USD na inwestycję w swoją technologię kosmetyczną.

Środki na rozwój przekazał fundusz Welltech Ventures. Amkiri zamierza wykorzystać fundusze do zwiększenia skali działalności w USA, Europie i Azji poprzez kanały DTC i B2B.

Ze szczególnym naciskiem na direct-to-consumer, Amkiri będzie opierać się na swoich kanałach cyfrowych i narzędziach e-commerce dostępnych w mediach społecznościowych oraz wykorzystywać siłę influencerów do budowania rozpoznawalności marki i popularyzowania jej produktów.

"Jesteśmy dumni, że to Welltech Ventures stał się głównym inwestorem w firmie" - powiedział dyrektor generalny marki, Ido Pollak. I dodał: "Dzięki partnerskiej współpracy z naszymi obecnymi inwestorami, przede wszystkim International Flavors & Fragrances oraz współzałożycielką Shoval Shavit-Shapiro, marka będzie zdobywać kolejne szczyty, o czym jestem głęboko przekonany."

Amkiri to firma działająca w obszarze beauty-high tech, która wynalazła i opatentowała technologię łączącą atrament z długotrwałym zapachem. Marka kreuje nowe postrzeganie zapachu, pozwalając na multisensoryczny odbiór poprzez dodanie formy, wzorów oraz kształtów. Unisexowy zapach oraz atrament i szablony Amkiri pozwalają stworzyć niepowtarzalny look – zdobiąc ciało pachnącymi tatuażami, które z powodzeniem zastąpią lub uzupełnią biżuterię, a także makijaż.

Produkt jest bardzo prosty w użyciu. Aplikuje się na skórę specjalnym pędzelkiem, pozwalającym użytkownikowi na wykreowanie pachnącego tatuażu. Wystarczy wybrać szablon i przykleić go w wybranym miejscu na ciele, szablon „pokolorować” atramentem za pomocą pędzelka, oderwać szablon i gotowe! Zapach utrzymuje się do 12 godzin, a wzór nawet do 72 godzin.

# Newsy producenci
 reklama