Amerykańska marka Playground namawia do szczerych rozmów w tematyce seksualności

Amerykańska marka Playground namawia do szczerych rozmów w tematyce seksualności

Playground, marka Christiny Aguilery specjalizująca się w kategorii sexual wellness, uruchomiła infolinię dotyczącą intymności.

Infolinia 1-888-PLY-GRND będzie oferować porady dotyczące dobrego samopoczucia seksualnego, a prowadzona będzie bezpośrednio przez piosenkarkę, która jest współzałożycielką Playground i głównym doradcą marki.

Kampania ma na celu zachęcenie do „bezwstydnych, otwartych i szczerych rozmów na temat dobrego samopoczucia seksualnego” i stanowi uzupełnienie wprowadzenia na rynek nowego lubrykantu Playground Pillow Talk. Osoby dzwoniące mogą usłyszeć nagrane przez Aguilerę jej osobiste porady i triki dotyczące życia intymnego, otrzymać kod rabatowy na produkty marki i dowiedzieć się więcej o nowym produkcie Pillow Talk. Mogą także zostawić wiadomość głosową ze swoim numerem telefonu, aby zyskać szansę na wygranie rozmowy telefonicznej jeden na jeden z gwiazdą.

- Z dumą przedstawiamy nasz najnowszy produkt, Pillow Talk Personal Lubricant, wraz z inspirującą kampanią, która obejmuje wszystko, w co zawsze wierzyłam na temat seksu i zdrowia seksualnego - powiedziała Aguilera. - Ta kampania przemawia bezpośrednio do kobiet, zachęcając je do szczerych rozmów. Rzuca wyzwanie kulturze wstydu otaczającej zdrowie seksualne i przyjemność seksualną kobiet - mówi piosenkarka.

Kampania wpisuje się w ramy misji społecznej Playground mającej na celu destygmatyzację rozmów na temat seksualności, promowanie lepszego zdrowia seksualnego kobiet i wspieranie dobrego samopoczucia seksualnego dla wszystkich. Jak czytamy w oświadczeniu marki obecnie 53% amerykańskich licealistów kończy szkołę bez żadnej edukacji seksualnej, a 62% dorosłych par przyznaje się do trudności w rozmowie o seksie z partnerem. Brak edukacji seksualnej utrwala dyskomfort i dezinformację przez całe życie. To z kolei przyczynia się do tłumienia rozmów na temat zdrowia seksualnego, przyjemności i dysfunkcji u kobiet.

Marka Playground nawiązała współpracę z Centre for Intimacy Justice, organizacją non-profit walczącą z cenzurą zdrowia seksualnego kobiet jako jej partner charytatywny. Począwszy od premiery, 1% przychodów netto z każdego sprzedanego Pillow Talk będzie stale wspierać organizacje non-profit, które realizują misję społeczną marki.

# Newsy producenci
 reklama