Marka jest jednym z liderów segmentu beauty w działaniach marketingowych skierowanych do młodych kobiet. Aktywności prowadzone w mediach społecznościowych i realizowane przy wykorzystaniu angażujących projektów specjalnych, cieszą się zawsze duża popularnością wśród konsumentek. Właśnie ruszyła akcja promująca kosmetyki Bielenda do pielęgnacji ciała, która prowadzona jest przy współpracy z magazynem Elle. Wykorzystuje ona komunikację 360º, łącząc potencjał kanałów offline (magazyny) i online (portale kobiece, media społecznościowe).
Pierwsza część akcji rozpoczęła się konkursem konsumenckim. Jedną z nagród jest udział w profesjonalnej, produktowej sesji zdjęciowej, której efekty zostaną wykorzystane w kolejnych etapach kampanii reklamowej kosmetyków do ciała marki Bielenda.
Zależy nam na tym, aby młode Polki mogły realizować swoje pasje i rozwijać kreatywność. Doceniamy ich zaangażowanie w kreowaniu własnych kanałów społecznościowych oraz to, w jaki sposób zyskują pozycję liderek opinii w swoich środowiskach. W tej akcji chcemy je również wspierać w dbaniu o dobrą kondycję skóry, akceptacji własnego ciała oraz propagowaniu idei #bodypositive, czyli myśleniu o sobie i o innych w pozytywny, życzliwy sposób – bez względu na wygląd – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.
Akcję realizuje dział marketingu firmy Bielenda wspólnie z agencją Great Story Community i przy współpracy z magazynem Elle.