Pewnie każda z zapytanych osób mogłaby powiedzieć o zupełnie innych pobudkach. Dla jednej mogła to być chęć przełamania standardów, zerwania z klasyką. Dla drugiej sposób wyrażenia energii płynącej z wnętrza, wyrażenie siebie i swojej osobowości. A dla wielu innych po prostu - bo taka jest moda
Do otrzymania pożądanego efektu kolorystycznego najlepiej, by konsumentki miały włosy w odcieniu bardzo jasnym, jasnym lub rozjaśnianym. Osoby z ciemniejszym kolorem powinny rozjaśnić włosy, aby efekt był zgodny z oczekiwanym
Są klientki, którym zależy na jak najdłuższej trwałości, ale są i takie, które chcą uzyskać efekt na 3-4 dni lub tylko na jeden dzień. Pomyśleliśmy o wszystkich i dlatego mamy produkty dostosowane do oczekiwań
Zauważyliśmy też, że konsumenci tego typu produktów lubią częste zmiany i niekoniecznie chcą czekać aż produkt sam zejdzie. Chcąc ułatwić im to eksperymentowanie z kolorami, wprowadziliśmy do oferty specjalny szampon przyspieszający wypłukiwanie pigmentów. Nasze konsumentki potwierdzają: ten produkt działa lepiej niż najlepszy szampon przeciwłupieżowy, pozwalając im na częste zmiany koloru fryzury: od turkusowego do różowego w ciągu kilku dni
tekst: Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki
Polecamy również:
Colorista Hair Makeup od L’Oreal Paris czyli pierwszy makijaż do włosów
Joanna w wariancie fluo lub pastel
Colorista L’Oréal Paris - w tej marce konsument znajdzie kompletnie nowe podejście do koloryzacji włosów