Sylveco: naturalność kosmetyków eksportowym atutem
Sylveco: naturalność kosmetyków eksportowym atutem

Czy jest coś, co mogłoby stać się mocnym wyróżnikiem postrzegania polskich kosmetyków za granicą? Wiele firm wskazuje dziś, że światowe trendy sprzyjają, by była nim naturalność produktów.

Wspominała o tym w rozmowie z "Pulsem Biznesu" Katarzyna Janda-Boczar z rzeszowskiego Sylveco.

- W Polsce obok dużych firm kosmetycznych z powodzeniem powstają mniejsze manufaktury. Klienci dokonują wyboru, kierując się składem, ekologicznymi rozwiązaniami i są gotowi zapłacić za nie więcej. Tu właśnie pojawia się pole do działania i rozwoju branży kosmetycznej. Najbardziej optymalnym kierunkiem dla branży są obecnie kraje UE, gdzie marki naturalne oraz eko są pozytywnie przyjmowane. W drugiej kolejności są to kraje arabskie, na których dobrze rokuje otwartość na nowości kosmetyczne oraz współpracę - powiedziała Janda-Boczar.

źródło: "Puls Biznesu" 30/12/19, "Kraj mleczkiem do twarzy płynący"
# Eksport
reklama