Nesperta szuka nowych partnerów zagranicznych podczas Cosmoprof w Bolonii

Nesperta szuka nowych partnerów zagranicznych podczas Cosmoprof w Bolonii

Nesperta, jeden z największych producentów lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciel marek Semilac oraz hi hybrid, nie ustaje w zdobywaniu fanek na kolejnych rynkach, umacniając swoją globalną pozycję. Obie marki uczestniczyły w największych targach kosmetycznych na świecie, czyli COSMOPROF w Bolonii.

We Włoszech prezentują najnowsze kolekcje, kluczowe innowacje oraz bestsellery.

Trwające od 16 do 20 marca targi COSMOPROF dedykowane są wszystkim sektorom przemysłu urodowego i są uznawane za najważniejsze spotkanie całej branży. To dlatego w Bolonii nie mogłoby zabraknąć polskich producentów lakierów hybrydowych odnoszących niemałe sukcesy także na zagranicznych rynkach, czyli marek Semilac i hi hybrid. Na tę okazję przygotowały one liczne niespodzianki dla uczestników wydarzenia. Na stoisku marek można było spotkać m.in. międzynarodową instruktorkę Semilac i Mistrzynię Europy w Nail Art – Annę Dobrokhotovą oraz oficjalną włoską nail master marki – Alessandrę Marchesi. Obie przeprowadziły dedykowane szkolenia i pokazy, prezentujące najświeższe trendy w kategorii, profesjonalne techniki wykonywania manicure oraz zdobień, techniki rekonstrukcji i nadbudowy paznokcia oraz kluczowe nowości i bestsellery. Gościem specjalnym wydarzenia była również włoska beauty influencerka – Adriana Spink, oficjalna ambasadorka marki Semilac na włoskim rynku. Na wszystkich uczestników i gości stoiska Semilac i hi hybrid czekały atrakcyjne promocje, wyjątkowe oferty oraz upominki.

Zarówno produkty marki Semilac, jak i hi hybrid posiadają w swojej ofercie formuły wegańskie, testowane dermatologicznie, bez zawartości składników typu HEMA, które utrzymują się na paznokciach do 21 dni bez odprysków i uszkodzeń.

– Marki Semilac i hi hybrid od lat umacniają swoją globalną pozycję – mówi Przemysław Rączka, CEO firmy Nesperta. – Regularnie nawiązujemy współpracę z największymi sieciami handlowymi w Europie, wprowadzając do ich oferty nasze produkty. Mocno zaznaczamy też naszą obecność na rynkach zagranicznych poprzez kolaboracje z międzynarodowymi influencerkami czy instruktorkami. Działamy już w kilkunastu krajach, w tym m.in. w Niemczech, Francji, Hiszpanii czy we Włoszech. Nieustannie poszukujemy jednak nowych możliwości rozwoju i liczymy na to, że nasza obecność na targach COSMOPROF zaowocuje kolejnymi wyjątkowymi współpracami – dodaje Przemysław Rączka.

# Eksport
 reklama