Aby otrzymać zgodę na udział w targach Eco Life Scandinavia, firmy muszą przejść restrykcyjny proces weryfikacji pod kątem działań CSR oraz faktycznej naturalności i organiczności produktów. W zbliżającym się wydarzeniu udział weźmie 500 firm.
Organizator Eco Life Scandinavia nie tylko zaprasza na targi wybrane marki i firmy, ale wymaga również odpowiedzialnego podejścia do oprawy wydarzenia – wystawcy muszą korzystać z przyjaznych dla środowiska materiałów wystawienniczych oraz marketingowych, które ulegają biodegradacji, recyklingowi i nie są szkodliwe dla zwierząt i ludzi.
{iossi} idealnie wpisuje się w najwyższe standardy służące naturze i zgodne z filozofią zrównoważonego rozwoju. Marka będzie obecna w dziale Natural Health & Beauty, prezentując bogatą linię naturalnych, organicznych i ekologicznych kosmetyków.
Etyka ma dla marki priorytetowe znaczenie. {iossi} korzysta wyłącznie z roślin uprawianych bez chemii i oprysków. Stosuje jedynie składniki akceptowane przez COSMOS/Ecocert, dba również o opakowania najbliższe naturze i prowadzi program #ZeroWastebyIOSSI, umożliwiający przyjmowanie zwrotu szklanych słoików i butelek po swoich kosmetykach.