Inglot wzmacnia kanał e-commerce i rusza na podbój niemieckiego rynku

Inglot wzmacnia kanał e-commerce i rusza na podbój niemieckiego rynku

Czołowy polski producent kosmetyków, Grupa INGLOT, uruchamia kolejne platformy e-commerce, które mają zapewnić jej wzrost sprzedaży online w Niemczech. W czasie dalszej ekspansji na zachodnich rynkach spółka skorzysta z kompleksowego doradztwa Grupy Komunikacja Plus.

Inwestycja w rozwój e-commerce jest elementem przyjętej przez INGLOT strategii rozwoju na rynkach międzynarodowych, którą spółka realizuje nieprzerwanie od 2006 r. Firma założona w 1983 roku przez Wojciecha Inglota jest dziś obecna na 80 rynkach, w ponad 800 lokalizacjach, w tym m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Chinach, Brazylii czy Australii. W portfolio Grupy INGLOT znajdują się m.in. kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji ciała, oczu, ust czy paznokci.

Wiele kanałów zamiast jednej platformy

Uruchomienie nowych platform sprzedażowych, to kolejny etap ekspansji na rynku niemieckim ze strony polskiego producenta. Dotychczas, do sprzedaży online za zachodnią granicą, INGLOT wykorzystywał wyłącznie niemieckojęzyczny sklep internetowy https://inglotgermany.com/. Teraz firma postanowiła skorzystać z zewnętrznego wsparcia Grupy Komunikacja Plus (GK+), która będzie odpowiadać m.in. za audyt dotychczasowych aktywności marki, rozwój i optymalizację sprzedaży z wykorzystaniem wspomnianego e-sklepu oraz wprowadzenie marki na platformy Amazon.de, eBay.de i Zalando.de. Jednocześnie GK+ wspiera działania sprzedażowe poprzez promocję kanałów i produktów, w ramach której wykorzystuje m.in. rich content, video marketing, social media, influencer marketing, a także digital marketing z wykorzystaniem modelu programmatic buying.

Nawiązanie współpracy z INGLOT to dla Grupy Komunikacja Plus kolejny krok w rozwoju obszaru e-commerce.

Grupa stawia na e-sprzedaż i zapowiada poszerzenie portfolio klientów o marki planujące rozpoczęcie działań sprzedażowych w marketplaces, w tym m.in. na platformie Amazon, która wkrótce ma zostać uruchomiona na polskim rynku.

Za realizację projektów e-commerce odpowiadają dwie spółki wchodzące w skład Grupy Komunikacja Plus: agencja digital marketingowa Proomni oraz agencja interaktywna Follow Vision.

# Eksport
 reklama