Cosmoprof Bolonia 2023 - Sylveco: Nieustannie pracujemy, by powiększać liczbę zagranicznych rynków dla naszych marek

Cosmoprof Bolonia 2023 - Sylveco: Nieustannie pracujemy, by powiększać liczbę zagranicznych rynków dla naszych marek

#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest

Tomasz Otrembski, dyrektor eksportu Sylveco, podkreśla, że obecność na targach świadczy o stabilnej pozycji na rynku i uwiarygadnia firmę jako potencjalnego partnera. Zauważa, że zmienia się sposób przygotowania wystawcy do targów oraz profil kupującego. Coraz więcej odwiedzających targi weryfikuje wystawców online, na platformach match-making i planuje swój czas co do minuty na długo przed wyjazdem na daną imprezę.

Jak oceniacie tegoroczne Cosmoprof Bolonia?

Na kompleksową ocenę targów przyjdzie jeszcze czas, natomiast dało się zauważyć większą liczbę osób odwiedzających w porównaniu do poprzedniej edycji. Myślę że poprzednia edycja była jeszcze w sezonie Covid'owym, co mogło mieć wpływ na ilość osób odwiedzających zwłaszcza spoza Europy. Należy pamiętać, że Włochy zniosły nakaz noszenia maseczek dopiero 1 maja 2022 - w trakcie trwania targów.

W jaki sposób staraliście się jako firma/marka wykorzystać potencjał targów?

Dla każdej firmy targi, oprócz okazji do zdobycia dodatkowych klientów, są możliwością prezentacji produktów, porównania oferty na tle konkurencji, spotkania partnerów, z którymi utrzymujemy relacje biznesowe. W naszym przypadku były również okazją do zaprezentowania rebrandingu Aloesove, który miał miejsce tuż przed imprezą, jak również zaprezentowania zmienionego na początku roku wizerunku marki Biolaven.

Co pozytywnie motywowało Was podczas tych targowych dni?

Projekt stoiska zrobił bardzo dużo pozytywnej „roboty”. Wiele osób, które odwiedziło nas przez trzy dni targów, zwracało uwagę szczególnie na chatę pomalowaną w kwieciste zalipiańskie wzory, przypominające design naszego Vianka. Świetnie jest opowiadać o produktach, które mają swoją duszę i historię.

Co powinno być poprawione - przez organizatora lub też z Waszej strony - podczas kolejnej edycji?

Muszę przyznać, że decyzja organizatorów o skróceniu liczby dni dla naszej kategorii wydawała mi się przed wyjazdem błędna, natomiast po zakończeniu imprezy nie jestem już tak jednoznaczny w swojej opinii. Myślę, że poziom organizacji imprezy przez Włochów jest zawsze taki sam, więc nie możemy mówić o zaskoczeniach, jeśli chodzi o organizatora. Najważniejszym naszym zadaniem było wybranie właściwej firmy do budowy naszego stoiska, tak aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek związanych z jakością oraz terminowością wykonania zlecenia. W tym zakresie mamy sprawdzonego partnera, na którym możemy polegać.

Czym dla polskiego sektora kosmetycznego jest Bolonia? Czy targi wciąż są dobrym miejscem dla rozwijania eksportu? Gdzie jeszcze w tym roku będzie można spotkać Wasze marki?

Bolonia to największe targi kosmetyczne oraz okno wystawowe dla polskich producentów. Co roku polska branża kosmetyczna jest bardzo szeroko reprezentowana przez polskich producentów, organizację oraz prasę. Obecność na targach świadczy o stabilnej pozycji na rynku i uwiarygadnia firmę jako potencjalnego partnera. Na pewno zmienia się sposób przygotowania wystawcy do targów oraz profil kupującego. Coraz więcej odwiedzających targi weryfikuje wystawców online, na platformach match-making i planuje swój czas co do minuty na długo przed wyjazdem na daną imprezę. W tej sytuacji spotkanie kupującego jest zdecydowanie utrudnione, a gdy taka osoba przychodzi na stoisko ma już określone wyobrażenie o naszej ofercie, które wspólnie z handlowcem powinna jeszcze przepracować. Nasze plany na ten rok obejmują jeszcze udział w targach na stoiskach współorganizowanych przez PAIH oraz jedną dużą imprezę targową w Dubaju. Z uwagi na to, że PAIH organizuje konkursy na uczestników ich stoisk narodowych mogę potwierdzić na tę chwilę tylko Kazachstan.

Kluczowe rynki Waszych marek to…

W planie na ten rok mamy ekspansję na rynkach Bliskiego Wschodu oraz azjatyckich, które miałyby dołączyć do rynków europejskich. Obecnie produkty Sylveco dostępne są w 26 krajach, a my pracujemy, aby ciągle powiększać tę liczbę.

# Eksport
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi