Cosmoprof Bolonia 2023 - Paese: Targi pomagają w kreacji marki jako brandu światowego

Cosmoprof Bolonia 2023 - Paese: Targi pomagają w kreacji marki jako brandu światowego

#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest

Marzena Flaga, dyrektor eksportu Paese, lubi energię międzynarodowych targów. Ona i cały team wykorzystują intensywnie ten czas do rozmów z obecnymi kontrahentami, pozyskiwania nowych klientów, w tym w obszarze private label, ale też podpatrywania, co ciekawego pokazuje konkurencja i w jakich kierunkach rozwija się cały sektor kosmetyczny. Duże stoisko przyciągało uwagę estetyką i designem, a klienci chętnie odkrywali nowości marki, która radzi sobie z roku na rok coraz lepiej na rynkach zagranicznych.

Jak oceniacie tegoroczne Cosmoprof Bolonia?

Bardzo dobrze. Dla nas to zawsze jest możliwość do zapoznania się ofertami firm z branży, wypatrywanie rynkowych innowacji i dobry czas na rozmowy z naszymi kontrahentami. Tegoroczne targi dały nam wiele pozytywnych wrażeń i konkretnych kontaktów.

Podobnie jak w zeszłym roku zainteresowanie produktami marki Paese oraz ofertą private label było ogromne, zwłaszcza podczas dwóch pierwszych dni targów. Co za tym idzie, zdobyliśmy masę kontaktów do potencjalnych partnerów biznesowych, aczkolwiek nie ilość, a jakość jest tu bardzo ważna. Zatem na ostateczne podsumowanie jeszcze musimy trochę poczekać.

Spotkaliśmy się z dużą różnorodnością kontaktów jeśli chodzi o kraje. Odwiedzili nas nie tylko klienci z Europy, ale również z Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Południowej (Kolumbia, Boliwia). Była to również świetna okazja do spotkania z obecnymi partnerami, aby omówić szczegóły aktualnej współpracy, planów na przyszłość, zaprezentowania nowości marki.

W jaki sposób staraliście się jako firma/marka wykorzystać potencjał targów?

Przede wszystkim traktowaliśmy to jako możliwość nawiązania maksymalnej ilości kontaktów handlowych, ale również kontaktów z dostawcami opakowań i ofert z zakresu private label.

Co pozytywnie motywowało Was podczas tych targowych dni?

Wielkość i różnorodność oferty, atmosfera i zakres innowacji widocznych w ofertach konkurencji; -) Było nam niezmiernie miło, słysząc wiele pochlebnych słów dotyczących designu naszego stoiska, prezentacji brandu, jakości produktów Paese. Naprawdę nikt nie przeszedł obok naszego standu obojętnie, a uwagę zwracał na pewno visual promujący naszą nową linię Paese Minerals.

Czym dla polskiego sektora kosmetycznego jest Bolonia?

Na pewno okazją do nawiązania dużej ilości nowych relacji biznesowych, pokazaniem się na arenie międzynarodowej, kreacją marki jako brandu światowego. Istotne moim zdaniem - z perspektywy całej branży kosmetycznej - jest też pokazanie, jak prężnie i dynamicznie rozwija się polski przemysł kosmetyczny.

Czy targi wciąż są dobrym miejscem dla rozwijania eksportu? Gdzie jeszcze w tym roku będzie można spotkać Waszą firmę?

Uważamy, że jest to wciąż jedno z głównych miejsc do zaprezentowania brandu, nowości, innowacji, pozyskiwania kontaktów biznesowych oraz budowania dobrych relacji z klientami. Planujemy w tym roku zaprezentować się jeszcze w Londynie, Kazachstanie – na lokalnych targach, na targach private label w Amsterdamie (tak, firma Euphora Paese również ma dział private label) oraz na Cosmoprof Las Vegas. A co do jesieni, to jeszcze zobaczymy...

Kluczowe rynki Waszej marki to

Tak naprawdę prawie cała Europa Wschodnia i Azja Centralna: Ukraina, Mołdawia, Azerbejdżan. Sprzedajemy do krajów bałtyckich (Litwa, Łotwa). Ostatnio na naszej mapie eksportowej pojawiła się Chorwacja. Rozwijamy również Daleki Wschód – jesteśmy obecni w Birmie i Malezji. Mamy również klientów w Republice Południowej Afryki.

# Eksport
 reklama