#CosmoprofBolonia2023
#NaGorąco #MówimyJakJest
Tegoroczne targi oceniamy bardzo dobrze! To był intensywny czas, pracowity i relacyjny. Pozyskaliśmy wiele nowych kontaktów, spotkaliśmy się z ogromnym zainteresowaniem naszymi produktami, co pozwala nam optymistycznie patrzeć w 2023 rok.
Spotkaliśmy też wielu przyjaciół z branży, co było okazją do inspirujących rozmów i wymiany serdeczności.
Doceniamy targi za możliwość spotkania się z kosmetyczną branżą w skali międzynarodowej. Pozwala nam to przyjrzeć się bliżej trendom, ciekawym rozwiązaniom i innowacjom kosmetycznym. Te ostatnie są nam szczególnie bliskie, bo nasze marki zawsze stawiają na nowatorskie technologie, skuteczność i przyjemność użytkowania.
To, co zawsze cenimy, to feedback ze strony klientów, dziennikarzy i influencerów. Oczywiście pozytywne opinie motywują nas tylko, by każda kolejna nowość trzymała wysoki poziom i tylko pozytywnie zaskakiwała.
Dobrze jest wrócić do eksportu na pełnych obrotach po okresie zakłóconym pandemią. Wiemy już z naszych dotychczasowych doświadczeń w sprzedaży zagranicznej, ale też po tegorocznych rozmowach z klientami, że marki Alkmie, MomMe i Phlov podobają się odbiorcom pod każdą szerokością geograficzną. Współcześni konsumenci cenią starannie zaprojektowane brandy i kosmetyki, które spełniają wysokie wymagania konsumentów.
Teraz piłka jest po naszej stronie, by ten pozytywny odbiór podczas targów przekuwać w konkretne działania, które pozwolą nam na obecność na kolejnych zagranicznych półkach.