Cosmo Group: Cosmoprof Bolonia to dla nas najważniejsze targi z uwagi na ich międzynarodowy charakter
Cosmo Group: Cosmoprof Bolonia to dla nas najważniejsze targi z uwagi na ich międzynarodowy charakter

Wirtualne Kosmetyki: W których wydarzeniach targowych w tym roku Państwa firma weźmie udział? Które kierunki eksportowe są dla Waszych marek strategicznie ważne w 2020?

Piotr Kulesz, export manager Cosmo Group:

W Cosmo Group stawiamy na organiczny wzrost eksportu, a nasze działania są poprzedzone analizą i wyborem odpowiedniej strategii. W związku z tym w 2020 roku pojawimy się na najważniejszych imprezach targowych w Europie: w Niemczech, Hiszpanii oraz we Włoszech.

Priorytetową imprezą jest dla nas Cosmoprof Bologna i to wydarzenie traktujemy wyjątkowo ze względu na jego międzynarodowy charakter.

Targi we Włoszech są dla nas narzędziem do promowania i budowania marki NeoNail, jak również pozwalają na dotarcie do potencjalnych dystrybutorów. Obecność w Bolonii dla Cosmo Group to również prezentacja naszej firmy jako rzetelnego i doświadczonego partnera biznesowego.

Profesjonalne podejście do najważniejszych imprez targowych to szansa na znalezienie najlepszych dystrybutorów, co przekłada się bezpośrednio na wzmacnianie naszej obecności poza Polską.

# Eksport
reklama