Bielenda Kosmetyki Naturalne - P-beauty coraz częściej obecne w świadomości uczestników Cosmoprof

Bielenda Kosmetyki Naturalne - P-beauty coraz częściej obecne w świadomości uczestników Cosmoprof

Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne:

Cosmoprof w Bolonii to dla nas zawsze najważniejsze targi pierwszej połowy roku. Dla zespołu firmy to niezwykle pracowity czas - nasze stoisko odwiedza liczne grono gości wydarzenia, a menedżerowie mają zwykle zaplanowany kalendarz spotkań jeszcze zanim dotrą na targi. Zainteresowanie naszą marką - jak i całym rynkiem polskich kosmetyków - było w tym roku ogromne.

Cieszy nas, że hasło P-beauty coraz częściej jest obecne w świadomości uczestników wydarzenia.

Bolonia sprzyja spotkaniom, a w biznesie budowanie osobistych relacji ma olbrzymie znaczenie. Zdarza się, że dopiero tutaj mamy możliwość poznać osobiście kogoś, z kim od miesięcy wymienialiśmy jedynie e-maile. Co ciekawe, dotyczy to też czasem polskich partnerów - paradoksalnie łatwiej jest nam się spotkać w czasie takich branżowych wydarzeń, niż w ciągu roku, w kraju.

Targi w Bolonii uświadamiają każdemu producentowi jak konkurencyjny jest dzisiejszy rynek. Każdego roku wiele polskich firm prezentuje tutaj swoje najlepsze osiągnięcia, robiąc to bez żadnych kompleksów. To obrazuje specyfikę naszego sektora kosmetycznego - z wieloma niezależnymi podmiotami, którym nie brakuje kreatywności i aspiracji do konkurowania na rynku globalnym.

Cosmoprof jest miejscem zdobywania nowych kontraktów oraz rozmów z dotychczasowymi kontrahentami. Dla takiej marki jak Bielenda, która bardzo dynamicznie rozwija się na rynku krajowym, kluczowe jest również osiąganie wzrostów w eksporcie.

Konsumenci na całym świecie doceniają naturalne formuły naszych kosmetyków, efektowne opakowania, atrakcyjne ceny. Każdy rynek ma oczywiście swoją specyfikę, ale oczekiwania pielęgnacyjne są podobne pod każdą szerokością geograficzną - dobra kondycja skóry i jej wygląd są ważne dla konsumentów na całym świecie. Niemal w każdym kraju świetnie sprzedają się nasze maseczki, które stały się naszą dumą i rynkową specjalizacją.

W Polsce jesteśmy liderem tej kategorii. Jesteśmy bardzo dynamiczną firmą. Szybko reagujemy na trendy, wdrażamy każdego roku wiele nowości, staramy się być marką bliską konsumentom. Polki doskonale znają Bielendę. Jest to marka doceniana zarówno przez świadome, dojrzałe kobiety 40+, które stawiają na dobrą pielęgnację jak i jesteśmy brandem lubianym przez młode konsumentki. Od trzech lat prowadzimy w social mediach kampanię #ambasadorkaBielenda. Stawiamy w tej kampanii na dziewczyny, które są autentyczne, otwarte, mające pasje, realizujące marzenia - bo tak właśnie postrzegamy nasze konsumentki.

Kosmetyki Bielenda są już obecne w ponad 50 krajach świata. W sposób szczególny rozwijamy teraz dystrybucję na rynkach azjatyckich.

Umacniamy też pozycję w Europie - ostatnio rozpoczęliśmy współpracę z partnerem z Węgier, co pozwoli na szeroką obecność marki w tym kraju. Perspektywiczne są dla nas też rynki Dalekiego Wschodu, dla których europejskie pochodzenie produktów jest utożsamiane z jakością. Wierzymy, że wdrożenia, które mamy zaplanowane do końca tego roku, przypadną do gustu zarówno konsumentom w Polsce, jak również na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni. Trendy są w końcu globalne!

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager