Podczas trzech intensywnych dni polscy przedstawiciele firmy mieli możliwość promocji marki, ale też co bardzo ważne - poznać specyfikę lokalnego rynku, porozmawiać na temat produktów z klientkami oraz znanymi kuwejckimi influecerkami.
Zdjęcia, relacje ze stoiska oraz pozytywne recenzje produktów na bieżąco trafiały na ich profile w mediach społecznościowych, tym samym zwiększając rozpoznawalność i zainteresowanie marką.
Podczas pobytu firma Affect spotkała się z ambasadorem Polski w Kuwejcie Pawłem Lechowiczem oraz Kierownikiem Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kuwejcie - Jarosławem Al Abbas. Rozmowy dotyczyły głównie tematu budowania relacji w krajach Bliskiego Wschodu, także z perspektywy różnic kultowych Wschód-Zachód.
Dla firmy Affect, specjalizującej się w kosmetyce kolorowej, udział w tych targach był bardzo ważny, głównie z uwagi na zdobycie cennego doświadczenia i bezpośrednie kontakty z lokalnymi klientami. Sprzyja to zdecydowanie tworzeniu produktów dopasowych do oczekiwań konsumentów z konkretnych rynków. Eksport jest zaś strategicznie istotną częścią biznesu Affect.
Firma zapowiada swój udział w targach w Kuwejcie również w roku 2020.