Vianney Derville, LOreal, o wyróżnikach polskiego sektora kosmetycznego

Vianney Derville, L'Oreal, o wyróżnikach polskiego sektora kosmetycznego

Vianney Derville, prezes L’Oréal na Europę:

Co wyróżnia polski rynek od innych w kwestii używania kosmetyków?

Nie dostrzegamy dziś zasadniczych różnic. Warto podkreślić, że w Polsce wyjątkowo silny jest segment pielęgnacji skóry. Może dlatego, że nad Wisłą od lat silne były firmy oferujące właśnie te produkty i Polacy mają o nich bardzo dużą wiedzę. To także bardzo rozwinięty i chłonny rynek pod względem produktów do makijażu. Widzimy, że zapotrzebowanie na takie dobra rośnie, co daje nam duże pole do wprowadzania kolejnych, wysokojakościowych produktów. Z drugiej strony, na tle innych, Polska wciąż jest dość niewielkim rynkiem dóbr luksusowych. Choć i tutaj zauważamy znaczny postęp. Zwłaszcza w Polsce coraz istotniejszy jest wpływ social mediów na decyzje zakupowe. Serwisy społecznościowe są dziś dla branży beauty koniecznym miejscem do budowania świadomości konsumentów. To zresztą wielka rewolucja — cały działający online ekosystem ekspertów i influencerów znacznie pomaga nie tylko w samym marketingu, ale też w edukowaniu konsumentów. A ci dzięki temu nie tylko zyskują wiedzę o naszych produktach, ale stają się także bardziej wymagający. Musimy temu sprostać. Podsumowując, to jeden z najbardziej dynamicznych rynków w Europie, z wieloma możliwościami rozwoju.

Czy L'Oréal planuje wprowadzać nowe marki do Polski?

Większość z nich już tu jest. Ale jak można zauważyć w naszej dotychczasowej działalności, regularnie przeprowadzamy akwizycje i udostępniamy nowe marki na całym świecie. Nie wykluczamy takich działań w Polsce. To konkurencyjny rynek, tak jak mówiłem wcześniej, bardzo dla nas ważny. Z uwagą go analizujemy. Musimy być pewni, że marka, którą przejmiemy, daje nam coś absolutnie unikalnego i ma potencjał do rozwoju.
 

źródło: Business Insider Polska, Grzegorz Kowalczyk: "Spod Warszawy sprzedają kosmetyki na całą Europę. Szef L’Oreal o tym, co widzi w Polsce", 11 grudnia 2022
# Cytat tygodnia
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi