Dostępna jest w nim szeroka oferta kosmetyków marki - zarówno najnowszych propozycji – do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, jak i produktów, które od dawna cieszą się popularnością wśród jej klientów.
Tworząc dedykowaną platformę sprzedażową, firmie zależało na połączeniu najbardziej aktualnego asortymentu z bestsellerami i lubianymi przez konsumentów preparatmi, których dostępność w innych kanałach może być już ograniczona.
- W obecnej sytuacji, łatwy i wygodny zakup kosmetyków, bez wychodzenia z domu, jest dla konsumentów nie tylko udogodnieniem, ale rekomendacją czy wręcz koniecznością. Własny e-sklep zapewnia naszym klientom możliwość bezpośredniego dostępu do szerokiego portfolio produktów marki Bielenda. Chcemy przy tym podkreślić, że dbamy o maksymalne bezpieczeństwo całego procesu zakupowego. Kosmetyki są kompletowane w higienicznych warunkach, zgodnie z zaleceniami instytucji publicznych. Docierają do odbiorców poprzez kurierów, którzy zachowują, w obecnej sytuacji, specjalne rygory bezkontaktowego dostarczania przesyłek – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.
W sklepie dostępna jest m.in. pełna oferta marki z segmentu kosmetyków do mycia i higieny dłoni – w tym wszystkie mydła z serii Bielenda Ekspert czystej skóry oraz żele antybakteryjne Bielenda Clean Hands Expert.
Firma zamierza sukcesywnie wprowadzać na platformie nowe elementy i funkcjonalności. W planach są m.in. porady pielęgnacyjne ekspertów, rekomendacje czy specjalne akcje sprzedażowe.
Z okazji startu, sklep proponuje wszystkim klientom powitalny rabat 15% – za zapisanie się do newslettera, już od pierwszego zamówienia. Rusza też z unikalną ofertą produktów outletowych, w której można trafić na atrakcyjne promocje cenowe.