Połączenia dobre dla skóry ruszyła kampania SERUMIXUJ od Garnier, L’Oréal Paris i Mixa

Połączenia dobre dla skóry ruszyła kampania SERUMIXUJ od Garnier, L’Oréal Paris i Mixa

Jakie składniki ze sobą łączyć, które produkty po sobie aplikować, jak dopasować serum, żeby odpowiadało na nasze problemy skórne? Aby odpowiedzieć na te i inne pytania konsumentów, marki L’Oréal Paris, Garnier i Mixa połączyły siły, przygotowując specjalną akcję SERUMIXUJ.

Marki L’Oréal Paris, Garnier i Mixa, należące do grupy L’Oréal wraz z początkiem stycznia rozpoczęły aktywację, która pomoże konsumentom wyjaśnić tajniki pielęgnacji przy użyciu produktu jakim jest serum do twarzy. Specjalnie przygotowane duety produktowe ułatwią wybór i podjęcie decyzji zakupowych dopasowanych do swoich potrzeb.

„Aktywacja jest odpowiedzią na wyniki przeprowadzonych przez nas badań konsumenckich, z których wynika, że brak jednej, konkretnej rutyny pielęgnacyjnej, niewystarczająca wiedza na temat zastosowania produktu, jakim jest serum oraz działania samych składników aktywnych może powodować podrażnienia. Ten brak świadomości i obawa przed eksperymentowaniem na swojej skórze sprawia, że duża część konsumentów całkowicie rezygnuje z zakupu tego typu kosmetyków” – mówi Olga Gur-Jestrabek, Senior Brand Manager L’Oréal Paris Facecare – „Zależało nam, aby wyjść naprzeciw naszym Klientom i ułatwić im wybór oraz odczarować temat tego nieoczywistego produktu.”

„Kampania SERUMIXUJ została podzielona na trzy fazy – pierwsza z nich to wspomniane badania konsumenckie, testowanie claimów, przyzwyczajeń oraz poziomu wiedzy wśród użytkowników na temat pielęgnacji. Z początkiem stycznia ruszyliśmy z działaniami komunikacyjnymi oraz sprzedażą. Angażujemy klientów w akcję poprzez działania w sieci drogerii Rossmann i materiały online. Na zakończenie planujemy zamykający kampanię follow-up konsumentów poprzez CRM (customer relationship management). Chcemy w ten sposób zadziałać wielotorowo, komunikując kampanię w różnych kanałach, aby widzieć jej realne działanie i wzrost wiedzy konsumentów na temat używania serum. Wierzymy, że łącząc siły L’Oréal Paris, Garnier i Mixa, projekt przyczyni się to do poprawy stanu cery konsumentów, poprzez odpowiednio dobraną pielęgnację.” – odpowiada Justyna Lachowicz-Ścisłowska Senior Brand Engagement Manager Garnier Skincare

Akcja SERUMIXUJ trwająca przez cały styczeń 2024 r. obejmuje aktywacje prosprzedażowe, instore w Rossmann oraz online, działania z influencerami w oparciu o platformę TikTok i współprace z mediami. Wszystkie te aktywności mają prowadzić konsumentów do drogerii Rossmann, gdzie przy zakupie dwóch produktów, trzeci (najtańszy) otrzyma się w prezencie. Z promocji skorzystać będzie można w styczniu 2024 (od 02.01 do 31.01.2024).
# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi