Miraculum - marzec na dużym plusie sprzedażowo

Miraculum - marzec na dużym plusie sprzedażowo

Przychody netto ze sprzedaży notowanej na Głównym Rynku GPW firmy kosmetycznej Miraculum wyniosły w marcu 4,7 mln zł, czyli o 32 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Narastająco, spółka wypracowała 14,5 mln zł przychodów, czyli o 37 proc. więcej niż w okresie od stycznia do marca 2022 r.

W minionym zostały zrealizowane dostawy do partnerów między innymi z Hiszpanii, Mołdawii i Jordanii. Przedstawiciele firmy uczestniczyli również w targach Cosmoprof w Bolonii, co powinno przełożyć się na kolejne zagraniczne kontrakty.

W marcu Miraculum odnotowało kilkudziesięcioprocentowe wzrosty w niemal każdym kanale sprzedaży. Kanał nowoczesny wygenerował 2,2 mln zł przychodów co oznacza wzrost o 47 proc. r/r. Sprzedaż na eksport w marcu wyniosła 1,2 mln zł – jest to wzrost względem marca 2022 r. o 51 proc.

- Cieszymy się, że nasze kosmetyki zyskują uznanie klientów w kraju, ale też są coraz bardziej rozpoznawalne zagranicą. Najlepszą drogą do pozyskania nowych kontraktów jest uczestnictwo w imprezach targowych. Za nami bardzo udane targi w Bolonii, już w maju wybieramy się do Kazachstanu na Central Asia Beauty Expo, w czerwcu natomiast Miraculum zaprezentuje się podczas targów Slavic B2Beauty w Kielcach. Jesteśmy przekonani, że podjęte działania przełożą się na dalszą dywersyfikację kierunków sprzedaży na eksport i zwiększą bazę klientów – komentuje Marek Kamola, członek zarządu Miraculum.  

Narastająco, nowoczesny kanał sprzedaży wygenerował 6,8 mln zł, co oznacza wzrost o 43 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Od stycznia do marca sprzedaż eksportowa wyniosła 3,5 mln zł (wzrost o 44 proc. r/r). W omawianym okresie, sprzedaż internetowa wygenerowała przychów na poziomie 0,1 mln zł – jest to o 69 proc więcej niż rok wcześniej.

O spółce:
Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która konsekwentnie buduje swoją pozycje rynkową przy zachowaniu szacunku do swej tradycji i bogatej historii. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu, stosując przy tym własne, oryginalne receptury. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.
# Newsy producenci
 reklama