Kosmetyki i detergenty Prouve dostępne już na 30 rynkach

Kosmetyki i detergenty Prouve dostępne już na 30 rynkach

Wyróżnikiem marki Prouve są zapachy molekularne. Rozwijają się one na skórze w sposób indywidualny, tworząc unikalną kombinację. Sercem kompozycji pozostaje mocna nuta wiodąca, a tłem molekuła tworząca pachnącą aurę. Można je wzajemnie mieszać, tworząc własne zinsywidualizowane zapachy.

Katarzyna Trawińska założyła firmę z własnych oszczędności i wciąż ją finansuje samodzielnie. Zaledwie po sześciu miesiącach od startu Prouvé zaistniało na ośmiu rynkach zagranicznych. Firma działa w modelu sprzedaży bezpośredniej. Dziś, po czterech latach, za pośrednictwem 200 tys. partnerów, dociera do klientów w 30 krajach.

– Najlepszymi rynkami są dla nas Portugalia, Polska, Bułgaria, Węgry i Mongolia. Kosmetyki made in Poland cieszą się zaufaniem i renomą na całym świecie, dlatego polskie pochodzenie produktów bardzo nam pomaga – stwierdziła w rozmowie z "Pulsem Biznesu" Katarzyna Trawińska.

Do czasu pandemii koronawirusa perfumy i kosmetyki były podstawą sprzedaży Prouvé. Potem potrzeby się zmieniły i teraz ludzie częściej sięgają po chemię domową. Firma nie narzeka jednak na obroty, zwiększając je co roku o około 10 mln zł. Ten rok zamkną kwotą 45 mln zł.

Źródło: Puls Biznesu, Anna Druś, „Pachnący biznes znad Odry podbił już 30 rynków”
# Newsy producenci
 reklama