Rozpoczęcia nowych ekscytujących projektów i działań podejmowanych przez SHEIN. Był to rok przełomowy dla istotnej zmiany w kierunku bardziej zrównoważonego rozwoju, rok ciągłych innowacji i wzmacniania społeczności oraz lepszych usług dla naszych klientów.
Trzy słowa, które opisują biznes w 2022 roku to zmiana, adaptacja i innowacja. Te trzy aspekty inicjowane są nie tylko przez sam rynek, ale przede wszystkim przez konsumentów, do których staramy się dostosować nasz biznes, aby jak najlepiej zaspokoić ich potrzeby. Dobrym przykładem jest stosowana przez SHEIN produkcja "on-demand", czyli dostosowywanie i synchronizowanie procesu produkcyjnego na żądanie. Dzięki temu możemy osiągnąć bardziej wydajną produkcję przy jednoczesnej redukcji odpadów.
Kontynuowanie działań mających na celu udostępnienie piękna mody dla wszystkich, dzięki technologii produkcji na żądanie, która łączy dostawców z naszym zwinnym łańcuchem dostaw, ograniczając marnotrawstwo zapasów i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach klientom na całym świecie. Jednocześnie uruchomiliśmy inicjatywy mające na celu zmniejszenie naszego wpływu na środowisko na każdym etapie łańcucha wartości.
Najciekawszym trendem rynkowym jest to, co w tym roku dotknęło większość konsumentów - rosnąca inflacja i niepewny klimat makroekonomiczny. W takich okolicznościach konsumenci będą poszukiwać produktów, które oferują świetny stosunek jakości do ceny. Nasza ultramała produkcja na żądanie pomaga utrzymać ogólne koszty na niskim poziomie, ponieważ marnotrawstwo wynikające z nadmiernej produkcji jest niewielkie, a oszczędności są przekazywane klientom w postaci niższych cen.
Dzięki szybszej realizacji zamówień i niższym kosztom jesteśmy w stanie zaspokoić zróżnicowane potrzeby klientów na całym świecie, oferując większą różnorodność produktów, aby zaspokoić ich gusta i style, a jednocześnie zachować przystępne ceny. W takich warunkach rynkowych nadal jesteśmy w stanie realizować naszą misję udostępniania piękna mody dla wszystkich.
W ciągu najbliższych kilku lat mamy nadzieję kontynuować budowanie naszych mocnych stron i lepiej integrować odpowiednie przewagi komparatywne poszczególnych krajów, w których działamy, aby zmaksymalizować alokację naszych zasobów na całym świecie. Jednocześnie zobowiązujemy się do pogłębiania działań lokalizacyjnych, aby zapewnić większą wartość konsumentom na różnych rynkach. Będziemy również kontynuować wprowadzanie na rynek szerszej gamy produktów, aby sprostać rosnącym wymaganiom konsumentów.
Pracuj razem, aby lepiej służyć klientom, stale poprawiać doświadczenie klienta dzięki lepszym produktom i usługom, a także uczynić światy mody i beauty dostępnymi dla wszystkich. Mamy nadzieję wzmocnić społeczności i stworzyć większą wartość dla społeczeństwa, gdzie każdy może nosić swoje wspaniałe i żyć swoim możliwym.