Opakowania z ekologicznym zacięciem, żywymi kolorami, zabawnymi hasłami i wyrazistą komunikacją, zarażają dobrą energią. Yolyn powstała, by inspirować, motywować, bawić i poprawiać samopoczucie klientek.
Yolyn stawia na minimalizm: minimalna liczba produktów do uzyskania maksymalnych efektów. Przykuwające uwagę opakowania, nowoczesne formuły i szacunek dla indywidualności każdej kobiety pozwalają odróżnić produkty Yolyn na sklepowych półkach. Kosmetyczny debiutant stawia na naturalny i bezpieczny skład oraz ponadczasowy przekaz: Love Yourself First. Energia, którą marka wnosi w branżę kosmetyczną, na pewno nie pozostanie bez echa.
Marka łączy w sobie kluczowe trendy takie jak naturalny skład, zrównoważony rozwój i zero waste. Stawia na ekorozwój i promowanie proekologicznych działań swoich klientek. “Wiem, jak ważne jest działanie na rzecz środowiska. Dlatego też zachęcam klientki do podarowania naszym opakowaniom drugiego życia. Od początku były one projektowane z myślą o tym, by nie trafiły do kosza, a pozostały w obiegu” - mówi o sobie Yolyn w oficjalnych kanałach marki.
Produkty Yolyn mają nie tylko zadbać o skórę, ale też uszczęśliwić i wywołać uśmiech. Celem jest aktywizacja kobiet, inspirowanie ich do działania, odkrywania i pokochania siebie. Już dziś pierwsze kosmetyki trafiają na sklepowe półki. Główna kampania oraz flagowa linia pielęgnacyjna z fermentem Greenbiotic startuje jesienią.
Zaplanowana strategia komunikacji skupiona wokół działań marketingu 360 stopni, stawia przede wszystkim na współprace z influencerami, działania w social mediach, public relations oraz niestandardowe akcje promocyjne.
Właścicielem marki Yolyn, jak również Dermofuture jest Tenex, wiodący producent i dystrybutor kosmetyków, który funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat.