Wydarzenie miało formę śniadania, podczas którego gościnie miały okazję poznać bestsellerowe produkty marki oraz zdobyć cenne porady od doświadczonych kosmetologów. Partnerem wydarzenia był Topestetic, polski sklep internetowy z wyselekcjonowanymi kosmetykami najlepszych marek.
Jan Marini to amerykańska marka, która powstała w 1994 r. i od lat cieszy się uznaniem klientów na całym świecie dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom i profesjonalnym produktom do pielęgnacji skóry. Warto dodać, że w Polsce jest dostępna od 2020 r. "Good Skin Day" to nie tylko idea spotkania, ale także filozofia holistycznej pielęgnacji, która podkreśla znaczenie zdrowej i pięknej skóry każdego dnia. Podczas śniadania osoby uczestniczące miały okazję poznać produkty Jan Marini, które od lat gwarantują doskonałe rezultaty w pielęgnacji skóry.
Eksperci marki i kosmetolodzy podzieli się sekretami dotyczącymi efektywnego wykorzystania kosmetyków oraz udzielali cennych porad związanych z pielęgnacją skóry, pomagając uczestniczkom wybrać odpowiednie produkty i dostosować je do ich indywidualnych potrzeb. Jan Marini to marka, która w wielu swoich działaniach jest pionierem. Jako pierwsza połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden wielofunkcyjny produkt czy zastosowała w swoich formułach lipofilową formę witaminy C w synergii z DMAE. Również jako jedna z pierwszych wprowadziła dermokosmetyki do gabinetów kosmetycznych. Jan Marini jest również pionierem we wprowadzeniu antyoksydantów do kosmetyków przeciwsłonecznych. Marka stawia również na opatentowane składniki i badania w niezależnych ośrodkach.
Filary pielęgnacji Jan Marini stoją w w zgodzie z nurtem holistycznej opieki nad skórą, której trzonem są właściwe produkty dostosowana do indywidualnych potrzeb skóry, zawierające składniki aktywne oraz łączącej domową pielęgnację z procedurami gabinetowymi.