Ta sytuacja, kiedy miliony kobiet na całym świecie, zmagają się z odrostami i blaknącym kolorem, podbija sprzedaż farb do włosów i innych produktów, np. sprayów koloryzujących. Jak widać wystarczy fajna ambasadorka marki i jej smartfon, by wyszedł naprawdę zachęcający materiał...
W najnowszym spocie Eva Longoria dzieli się wskazówkami, jak dobrze ufarbować włosy z Excellence Crème L’Oréal Paris. Jest w tym naturalna, szczera i zabawna.
- Biorąc pod uwagę obecny klimat, musieliśmy znaleźć kreatywne rozwiązania i dostosować naszą reklamę i produkcję. W tym projekcie postawiliśmy na całkowicie autentyczny, domowy film, przestrzegając zasad izolacji - mówi Julien Calot, dyrektor kreatywny w McCann Paris. Longoria spot nakręciła samodzielnie, w domu. Wykorzystała do tego iPhone, a wskazówek udzieliła jej za pośrednictwem Microsoft Teams i telefonu agencja reklamowa McCann pracująca dla L’Oreal.
Efekty poniżej!