Milczarek-Vaubourg zastąpiła Krzysztofa Bogacza, który przeszedł do Lotte Wedel. Odpowiada za działy digital media, marketing B2B, sprzedaży.
Ewa Milczarek-Vaubourg ma wieloletnie doświadczenie w marketingu w branży FMCG sektora kosmetycznego w Polsce i poza granicami kraju. Osiemnaście lat pracowała w kosmetycznym koncernie L’Oréal, z czego osiem lat spędzała we Francji, gdzie koordynowała regionalną politykę w koncernie L’Oréal na Europę Wschodnią. Objęła stanowisko dyrektora marketingu w regionie Adria w Chorwacji, gdzie zarządzała portfelem marek koncernu. Stała na czele marketingu marek masowych Grupy L’Oreal. W trakcie kariery była też dyrektorem marketingu w PSA Peugeot Citroën Polska czy firmy Stellantis. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Nesperta w swojej ofercie posiada profesjonalne kosmetyki oraz akcesoria do stylizacji i pielęgnacji paznokci, tj. lakiery hybrydowe, lakiery tradycyjne, żele kolorowe, płyny, akcesoria i urządzenia do paznokci. W portfolio ma marki Semilac i hi hybrid.