Zofia Pinchinat-Witucka, właścicielka Creamy oraz specjalistka od automasażu twarzy, przyznaje, że „to co się dzieje w Creamy, to ewolucja w kierunku dojrzałej marki, która dotychczasowy czas poświęciła na poznanie potrzeb Klienta”.
Misją Creamy jest odpowiedzenie na potrzeby nowoczesnej kobiety, pragnącej zrównoważonej i holistycznej pielęgnacji twarzy. Nierafinowane oleje, sprowadzane między innymi z Haiti, są podstawą autorskiej ścieżki pielęgnacji, którą marka łączy z potwierdzoną naukowo wiedzą.
Creamy uwzględnia różnorodne potrzeby i preferencje pań. Z tego też powodu, w ofercie Creamy rozróżnione będą 2 linie produktowe: linia oil.skin.care dedykowana miłośniczkom olejowej pielęgnacji oraz linia skin.care bazująca na hydrolatach i dedykowana osobom, dla których przyswajalność olejów może być problematyczna.
Obie linie produktowe są sukcesywnie rozwijane w laboratorium Creamy w Warszawie.
Oprócz wyodrębnienia dwóch linii produktowych, zmianie ulegają nazwy produktów. Zmiana ma na celu uproszczenie nazewnictwa oraz podkreślenie związku danego produktu z wyróżniającym go, unikatowym surowcem (np. esencja tonizująco-nawilżająca Hydro Rice bazująca na fermentowanej wodzie ryżowej czy olejek do mycia i demakijażu twarzy Moringa Pure na bazie oleju moringa).
Celem Creamy jest podkreślanie, że właściwie poprowadzona ścieżka pielęgnacji pozwala na zachowanie dobrej kondycji skóry. Marka niezależnie od typu cery wyróżnia trzy podstawowe etapy codziennej pielęgnacji twarzy: oczyszczanie, tonizację oraz odżywianie. Co istotne, etapy ścieżki pielęgnacji Creamy są wobec siebie komplementarne. W rezultacie skóra jest wolna od zanieczyszczeń, poddana tonizacji, dogłębnie nawilżona i odżywiona. Stosowane w odpowiedni sposób kosmetyki Creamy wzmacniają swoje działanie, co przynosi cerze korzyści na każdym etapie pielęgnacji.