Nowa odsłona wizualna kosmetyków naturalnych Creamy
Nowa odsłona wizualna kosmetyków naturalnych Creamy

Polsko-haitańska marka Creamy, znana z tworzenia kosmetyków naturalnych na bazie oleju moringa sprowadzanego z Haiti, prezentuje nową odsłonę wizualną, której punktem odniesienia jest Haiti oraz spersonalizowane podejście do pielęgnacji twarzy.

Zofia Pinchinat-Witucka, właścicielka Creamy oraz specjalistka od automasażu twarzy, przyznaje, że „to co się dzieje w Creamy, to ewolucja w kierunku dojrzałej marki, która dotychczasowy czas poświęciła na poznanie potrzeb Klienta”.

Misją Creamy jest odpowiedzenie na potrzeby nowoczesnej kobiety, pragnącej zrównoważonej i holistycznej pielęgnacji twarzy. Nierafinowane oleje, sprowadzane między innymi z Haiti, są podstawą autorskiej ścieżki pielęgnacji, którą marka łączy z potwierdzoną naukowo wiedzą.

Creamy uwzględnia różnorodne potrzeby i preferencje pań. Z tego też powodu, w ofercie Creamy rozróżnione będą 2 linie produktowe: linia oil.skin.care dedykowana miłośniczkom olejowej pielęgnacji oraz linia skin.care bazująca na hydrolatach i dedykowana osobom, dla których przyswajalność olejów może być problematyczna.

Obie linie produktowe są sukcesywnie rozwijane w laboratorium Creamy w Warszawie.

Oprócz wyodrębnienia dwóch linii produktowych, zmianie ulegają nazwy produktów. Zmiana ma na celu uproszczenie nazewnictwa oraz podkreślenie związku danego produktu z wyróżniającym go, unikatowym surowcem (np. esencja tonizująco-nawilżająca Hydro Rice bazująca na fermentowanej wodzie ryżowej czy olejek do mycia i demakijażu twarzy Moringa Pure na bazie oleju moringa).

Ścieżka pielęgnacji Creamy – #crea­mycare

Celem Creamy jest podkreślanie, że właściwie poprowadzona ścieżka pielęgnacji pozwala na zachowanie dobrej kondycji skóry. Marka niezależnie od typu cery wyróżnia trzy podstawowe etapy codziennej pielęgnacji twarzy: oczyszczanie, tonizację oraz odżywianie. Co istotne, etapy ścieżki pielęgnacji Creamy są wobec siebie komplementarne. W rezultacie skóra jest wolna od zanieczyszczeń, poddana tonizacji, dogłębnie nawilżona i odżywiona. Stosowane w odpowiedni sposób kosmetyki Creamy wzmacniają swoje działanie, co przynosi cerze korzyści na każdym etapie pielęgnacji.

# Newsy producenci
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Hagi Cosmetics - Główny Technolog Produkcji Kosmetyków Profil - Technolog kosmetyków Resibo - Specjalista ds. sprzedaży eksportowej Abriga - specjalista ds. marketingu – opiekun marek z segmentu beauty Uroda Polska - Technolog Produkcji Equalan Pharma - Product Manager Indigo - Koordynator ds. wdrożeń produktów Nivea - Brand Manger Orientana - Specjalista e-commerce ds. platform międzynarodowych Prouve - Prawnik Drogerie Natura - Category Manager Fragrance Oferta pracy: Sourcing Agent - Warszawa Oferta pracy: Pracownik działu zakupów - Tulea Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - Laboratorium Kosmetyczne Farmona Oferta pracy: Specjalista ds. Sprzedaży - Bielenda Kosmetyki Naturalne Product Manager - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Brand Manager - Mollon Cosmetics Brand Marketing Manager - Luba Przedstawiciel Kosmetyczny - EMPIRE Pharma Oferta pracy: Biotechnolog/Technolog Produkcji Kosmetyków Oferta pracy: Kontigo - Analityk w Dziale Marketingu Oferta pracy: Indigo - Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oferta pracy: Aroma Trend: Export Manager Socopol: Laborant (mikrobiolog) Pharmacy Laboratoris - Asystent ds. Dokumentacji w dziale Badań i Rozwoju Category Manager - dermokosmetyki Oferta pracy: Arkana - Wdrożeniowiec Laboratorium Kosmetyczne AVA - Technolog produktów kosmetycznych - kosmetyka biała Cetes Cosmetics - Technik Mikrobiolog Cosmo Group - Beauty Consultant Oferta pracy: Niezależny Manager Sprzedaży Oferta pracy: Dax Cosmetics/Brand Manager