We Francji dostępna będzie cała gama produktów firmy, w tym produkty do pielęgnacji włosów, skóry i odnowy biologicznej. Podobnie jak na innych rynkach kosmetyki sprzedawane będą w modelu bezpośrednim poprzez firmowy e-commerce, a także konsultantki.
"Sukcesy naszej firmy w Europie pokazały, że sprzedaż społecznościowa szybko stała się preferowanym sposobem nie tylko kupowania, ale także tworzenia własnej przyszłości finansowej" - mówi Tamila Kerimova, wiceprezes i dyrektor generalny europejskiej działalności Monat. Jej zdaniem rozwojowi takiego modelu przysłużyła się pandemia, która zwiększyła zainteresowania zakupami w internecie, także poprzez tworzone przez marki społeczności czy grupy tematyczne – jak w epoce cyfrowej wyewoluowała sprzedaż bezpośrednia.
"Nasze szeroko zakrojone badania wykazały, że Francja ma duży potencjał, aby przyjąć nasz program biznesowy i zapewnić kolejną udaną ekspansję" – dodaje Kerimova.
Amerykańska marka Monat jest obecnie dostępna w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce, Hiszpanii i na Litwie, a także w Australii, Nowej Zelandii, Kanadzie i Stanach Zjednoczonych.