Kiedy myślimy o blue light (świetle niebieskim lub HEVL), większość z nas ma przekonanie, że jego głównym źródłem są ekrany i monitory. Tymczasem blisko 50% promieni słonecznych to właśnie promieniowanie niebieskie. Mało kto wie, że blue light wnika w skórę głębiej niż UVA czy UVB i ma na nią niekorzystny wpływ. Szczęśliwie, przeprowadzone dotychczas badania nie wskazują na rakotwórcze działanie światła niebieskiego. Jednocześnie wiemy, że wywołuje ono w skórze stres oksydacyjny, odpowiada za rozpad kolagenu, przebarwienia i podrażnienia.
Cała seria medeine {home} office ready to kosmetyki łagodne, kojące, ale też silne mocą antyoksydantów i składników nawilżających. Jednak bardzo dobry, naturalny skład to nie wszystko.
Marka zadbała o to, aby produkty cieszyły wszystkie zmysły. Zapach, aplikacja, design - każde z nich ma zapewniać przyjemność stosowania.
W strefie wartości, najważniejsze dla medeine jest wspieranie samoakceptacji. Marka rezonuje wśród klientek, które czują się wartościowymi takie, jakimi są. Mają odwagę słuchać siebie i dostrzegać swoje potrzeby. Dbają o siebie nie po to, aby coś komuś udowodnić, albo upodobnić się do celebrytów. Celem medeine nie jest zmiana wyglądu. Pielęgnacja - tak, ale nie zmiana.
W nadchodzącym roku marka chce budować wśród klientek świadomość niekorzystnego działania światła niebieskiego. W kolejnym roku planuje rozszerzenie współpracy z drogeriami stacjonarnymi i sklepami online oraz poszerzenie oferty o kolejne produkty.
Marka dostępna jest w sprzedaży online na stronie marki.