Medeine - marka, która zareagowała na trend home office

Medeine - marka, która zareagowała na trend home office

Medeine to marka, która zadebiutowała w czerwcu tego roku. Pierwsza linia kosmetyków nazywa się {home} office ready. I takie jest jej przeznaczenie. Bierze pod uwagę to, jak żyjemy i z czym na co dzień zmaga się nasza skóra – włączając w to światło niebieskie.

Kiedy myślimy o blue light (świetle niebieskim lub HEVL), większość z nas ma przekonanie, że jego głównym źródłem są ekrany i monitory. Tymczasem blisko 50% promieni słonecznych to właśnie promieniowanie niebieskie. Mało kto wie, że blue light wnika w skórę głębiej niż UVA czy UVB i ma na nią niekorzystny wpływ. Szczęśliwie, przeprowadzone dotychczas badania nie wskazują na rakotwórcze działanie światła niebieskiego. Jednocześnie wiemy, że wywołuje ono w skórze stres oksydacyjny, odpowiada za rozpad kolagenu, przebarwienia i podrażnienia.

Flagowy produkt medeine {home} office ready - nawilżający krem anti-blue light - ma potwierdzoną badaniami skuteczność w przeciwdziałaniu skutkom stresu oksydacyjnego, wywoływanego w skórze przez ten rodzaj promieni. Żeby to osiągnąć, w kremie zastosowano innowacyjne kompleksy roślinne o wysokim potencjale antyosydacyjnym.

Cała seria medeine {home} office ready to kosmetyki łagodne, kojące, ale też silne mocą antyoksydantów i składników nawilżających. Jednak bardzo dobry, naturalny skład to nie wszystko.

Marka zadbała o to, aby produkty cieszyły wszystkie zmysły. Zapach, aplikacja, design - każde z nich ma zapewniać przyjemność stosowania.

Medeine wspiera samoakceptację

W strefie wartości, najważniejsze dla medeine jest wspieranie samoakceptacji. Marka rezonuje wśród klientek, które czują się wartościowymi takie, jakimi są. Mają odwagę słuchać siebie i dostrzegać swoje potrzeby. Dbają o siebie nie po to, aby coś komuś udowodnić, albo upodobnić się do celebrytów. Celem medeine nie jest zmiana wyglądu. Pielęgnacja - tak, ale nie zmiana.

W nadchodzącym roku marka chce budować wśród klientek świadomość niekorzystnego działania światła niebieskiego. W kolejnym roku planuje rozszerzenie współpracy z drogeriami stacjonarnymi i sklepami online oraz poszerzenie oferty o kolejne produkty.

Marka dostępna jest w sprzedaży online na stronie marki.

# Newsy producenci
 reklama