Dzięki marce - po raz drugi w tym sezonie - mogliśmy poczuć klimat Nowego Jorku w warszawskiej Hali Gwardii. Na otwartym koncercie publiczność rozgrzali najgorętsi polscy artyści młodego pokolenia: Smolasty, Bryska i Young Leosia.
Cała trójka rozgrzała warszawską publiczność do czerwoności. Podczas wydarzenia goście mogli przetestować także nowość marki – pomadkę Super Stay Vinyl Ink.
MNY serca swoich konsumentów zdobywa dzięki szerokiemu portfolio kosmetyków, które są połączeniem trendów prosto z Nowego Jorku z innowacyjnymi formułami opracowanymi przez naukowców. Marka doskonale wyczuwa potrzeby młodych osób - pomaga im budować poczucie pewności tak, by w pełni mogły wyrażać siebie. Wysoka jakość produktów w szerokiej gamie kolorystycznej pomaga podkreślić naturalne piękno.
W czasie koncertu w Hali Gwardii – w ramach projektu Maybelline New York Music Stories – mogliśmy poczuć klimat Nowego Jorku w czasie rzeczywistym. Instalacje AR umożliwiały za pomocą obiektywu w telefonie i zastosowaniu instagramowego filtru przenieść się na kultowy Brooklyn Bridge czy symbol Nowego Jorku - Empire State Bulding. Na odwiedzających czekały klimatyczne Instaspoty do robienia perfekcyjnego selfie i strefa make up, gdzie z pomocą makijażystów można było przetestować nowości Maybelline New York oraz wykonać crush test w trakcie koncertu nowej pomadki.