Maffashion i Natalia Kukulska promują płyn micelarny Garniera

Maffashion i Natalia Kukulska promują płyn micelarny Garniera

“Nic nie oczyszcza mojej skóry lepiej” – właśnie to zdanie powtarzają bohaterki pierwszej lokalnej kampanii kultowego Płynu Micelarnego 3w1 od Garnier.

Podobnie jak Maffashion i Natalia Kukulska uważa wiele innych kobiet, które uczyniły ten kosmetyk płynem micelarnym numerem 1 w Polsce*. Charakterystyczna butelka z różową nakrętką to popularny wybór zarówno w przypadku osób, które chcą skutecznie pozbyć się makijażu, jak i po prostu w szybki i delikatny sposób oczyścić skórę. Połączenie prawdziwych ikon z ikonicznym kosmetykiem od Garnier nie jest zatem przypadkowe. Październikowa kampania to początek długoterminowej współpracy, która potrwa do końca 2025 roku.

Kampania płynu micelarnego Garnier z Maffashion i Natalią Kukulską

Maffashion to ikona mediów społecznościowych, która stworzyła markę osobistą. Jej oryginalny styl i autentyczność sprawiły, że stworzyła prawdziwą społeczność. Jest przedstawicielką młodych i świadomych konsumentek, które ufają jej w kwestii modowych i urodowych wyborów. Natalia Kukulska to ikona polskiej sceny muzycznej, która od lat jest znana nie tylko jako piosenkarka, ale również autorka tekstów, kompozytorka i producentka. Artystka w kampanii Garnier występuje razem z córką, Anną Dąbrówką. Wyjątkowo zgrany duet mamy i córki łączy wiele, również różowy płyn micelarny od Garnier.

Lokalna komunikacja

- Różowy Płyn Micelarny 3w1 od Garnier to kultowy już produkt do pielęgnacji milionów kobiet. Dlatego pierwsza lokalna komunikacja płynu micelarnego numer #1 w Polsce to odzwierciedlenie realnych insightów konsumenckich, wypowiedzianych głosem równie ikonicznych Polek, które z różnych powodów sięgają po nasz płyn na co dzień. I właśnie na tych codziennych wyborach, oparta jest nasza kampania – powiedziała Karolina Zielińska, brand manager Garnier Skin Care HUB Poland & Baltics.

- Maffashion i Natalia Kukulska to kobiety, które obecną pozycję wypracowały latami pracy. Ich zaangażowanie w połączeniu z talentem pozwoliło im uzyskać status ikon, które są wzorem do naśladowania dla kobiet w całym kraju. Z tego powodu doskonale pasują do roli lokalnych reprezentantek kultowego płynu micelarnego od Garnier, który jest numerem #1* w Polsce - podsumowała Karolina Szczepanowska, advocacy brand manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics.

Kampania wystartowała

Reżyserem oraz fotografem kampanii różowego płynu micelarnego Garnier z Maffashion, Natalią Kukulską i Anną Dąbrówką jest Paweł Księżopolski. Artysta ma w swoim portfolio globalne kampanie beauty dla cenionych marek kosmetycznych. Autor kampanii został również doceniony podczas Festiwalu Reklamy w Cannes, a jego prace doceniono również srebrem i brązem na DMA. Za produkcję zarówno od strony kreatywnej, jak i egzekucji, odpowiedzialna była agencja VML Poland, a więc jedna z najbardziej kreatywnych w Polsce we współpracy z Outlinefilm. Jednocześnie we współpracę z nowymi twarzami płynu micelarnego Garnier była zaangażowana agencja Enyo. Uczestniczyła ona na każdym etapie prac od wsparcia przy wyborze ikon do współpracy, przez negocjację kontraktów, aż po realizację zawartych w nich świadczeń.

Kampania potrwa przez cały październik oraz listopad. Będzie widoczna w punktach sprzedaży online i offline, a także w mediach społecznościowych.

Płyn Micelarny 3w1 od Garnier to kosmetyk dostępny w szerokiej dystrybucji. Można go znaleźć między innymi na półkach drogerii Rossmann i Hebe, a także w ich sklepach internetowych. Sugerowana cena za opakowanie 400ml to 21,99zł.
*Źródło: Źródło: L’Oréal from NielsenIQ, Retail Audit, Total Poland (Drug), Sales Value in cumulated period week 01 –53 2023 in the category: Face Care, segment: Cleansers
# Newsy producenci
 reklama